Digital Loudspeaker Management

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suy
    • Nov 2005
    • 27

Digital Loudspeaker Management

Hallo, heeft er iemand ervaring met dit toestel, Ecler DP.300 Zou gebruikt worden in combinatie met de versterker JB C2-800 op Vibe 30 en JB PS-1000 op de Vibe 18s sub.

Gr, Suy
    Last edited by Suy; 09-05-06, 09:14.
  • djjake
    • Oct 2004
    • 126

Yep, suy...wij gebruiken de DP300 op de EPC7000 set van Ecler. Effe navraag doen voor de juiste settings of je kan ze zelf instellen via het softpack DP LAB. Dit software pack kan je nu reeds vinden via de website van Ecler.

Heb wel geen ervaring met de DP300 op de vibe kasten van JB.
    Wel, mooie digitale processor op, als ik het mag zeggen, vrij relatief goedkope speakers. Niet dat ze slecht zijn ze maar verhoudings-gewijs bedoel ik dan.

Comment

• Suy
      • Nov 2005
      • 27

djjakke, inderdaad, ge hebt gelijk, de processor is kwalitatief wel een stap hoger dan de vibe's. Dit zijn zeker geen verkeerde luidsprekers (zeker voor hun prijs) maar ge moet weten wat ge er mee kunt doen. Nu willen we met die processor het maximum uit de speakers halen + beveiligen via de limiter. Set is voor de verhuur en ze durven nogal eens "aan de knoppekes draaien"

Heb even gekeken op de site van Ecler naar het softwarepakket maar kan dit niet direct vinden.

Trouwens, hoe bevalt je de EPC7000 set van Ecler?

gr, Suy

Comment

• djjake
        • Oct 2004
        • 126

Idd Suy, het software pack (DP lab) is op de vernieuwde website van Ecler niet meer terug te vinden. Ik veronderstel dat je hier wel kan achter komen via je invoerder/leverancier. In ieder geval zit het pakket meegeleverd met de DP300 en kost het je uiteraard niets extra. Maar dit laatste wist je zelf of had je zelf ook wel gedacht denk ik.

Onze EPC sets bevallen prima!! Klinken prima.
        Trouwens hier in België is het nog niet een zoveel gebruikte set-up. Kom ze in ieder geval toch bitter weinig tegen bij andere verhuurcentra of op concertjes/pa of fuiven. Dit is echter ook wel een nadeel dat de bekendheid niet zo super is hier in België.

In Frankrijk daarentegen is dit een zeer gekend en vaak gebruikt product. Ecler ligt er blijkbaar ook veel beter in de markt als in Nederland/België dunkt mij.

Comment

Working...