Geluidset 300 Personen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

2 meter totale hoogte is kompleet te laag!! dan tetteren de hoge tonen tegen de mensen aan en niet erover heen.

Wil je het maximale uit je toppen en gehele set halen dan dienen de hoge tonen over het publiek te stralen zodat je na enkele meters ook goed en verstaanbaar geluid hebt..

waarmee stuur je dit setje aan??? processor en amps?
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• DjPeke
      • Nov 2006
      • 21

Originally posted by Watt Xtra
      2 meter totale hoogte is kompleet te laag!! dan tetteren de hoge tonen tegen de mensen aan en niet erover heen
      Dat bedoel ik , daar moet je dus echt iets aan gaan doen. Want bij een volle zaal, zul je op 10 meter afstand al een behoorlijk slecht geluid aan het kweken zijn. Ik zit geloof ik op een totale hoogte van 2,55m

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1066

ik had het probleem ook als ik met een dubbel baskastje stond te draaien dat me toppen te laag stonden

heb ik opgelost door 2 gelijke kabelcasses te bouwen n die er tussen te gooien als ik klaar ben met opbouwen. (dus effe je toppen op de grond laten staan & en wel nog een extra kabeltje eruit gooien voor de zekerheid vordat je ze ertussen stappelt )

zo ben ik van 130 onderkant top naar z'n 175 gegaan , totale hoogte ook iets van 245/250

Comment

• beyma
          • Oct 2002
          • 1614

Je zou die toppen ook nog kunnen vliegen in je truss, er zit zo te zien niet veel spannends aan de zijkanten naast je wind-ups, dus daar zouden ze een mooi plekje kunnen krijgen!

Uiteraard moet dat rigging techisch wel in orde zijn
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• DJP-BIM
            • Jan 2004
            • 289

Dat riggen in de truss gaat me net wat te ver,

Ik vind dat laag staan echtwel mee vallen, als ik "om" de dansvloer heen loop en met gasten daarop valt mee niets op kwa vermindering geluid.

Daarnaast sta ik meer op bruiloften dan op mega-evenementen. En als daar 'op' de vloer goed geluid is en daar omheen verzwakt is dat vaak geen probleem, heb er anders nog nooit klachten op gehad.

zal binnenkort de maten exact even opmeten

setje word aangestuurd met bijbehorden processor en voorlopig nog even met 2 palladium versterkers, worden zo zsm vervangen.
            Last edited by DJP-BIM; 04-12-06, 22:35.
            bimshowequipment.nl

Comment

• boris_deckers
              • Aug 2006
              • 58

Wat voor versterkers ga je eraan hangen?

Comment

Working...