Ervaring Mackie C 300 z

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_bob
    • Aug 2005
    • 112

Ervaring Mackie C 300 z

Beste mede formers,
    Heeft iemand ervaring met de Mackie 300 z?
    Foto:

Voor degene die het nog niet wisten:
    Dit is de passive versie van de Mackie SRM 450
    Specificaties: (van de C 300 z)
    300 watt rms, 500 watt music, 750 watt peak;
    frequency range: 50-20.000 Hz

Ik wil hem graag voor full-range doeleinden gebruiken, voor feestjes tot ong. 50 mensen.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb 2 onderwerpen gevonden, maar ik heb niet gevonden wat ik zoek.

Heeft er iemand ervaring en deze geschikt voor mijn doeleinden?

MVG,
    Bob
    Last edited by dj_bob; 29-03-06, 13:33.
  • maikelpal
    • Nov 2003
    • 61

Hoi,

Ik gebruik deze speaker ook voor de kleinere feestjes maar dan wel met een subje er onder , ik vind het op zich niet verkeerd klinken maar om alleen fullrange te gaan gebruiken denk ik dat je toch wat te kort gaat komen. Maar het zijn wel leuke betaalbare speakers en zeker hun geld waard.
    mvg Maikel

Comment

• dj_bob
      • Aug 2005
      • 112

Als jullie zouden moeten kiezen tussen deze Mackie C300 z of de Behringer B1520 PRO(400watt rms).
      Wat zouden jullie dan kiezen?
      Het voordeel is dat de Behringer 15'' is.
      Maar de Mackie zit natuurlijk wel in een hele andere kwaliteits klasse.

Groetjes,
      Bob

Comment

• MartinW
        • Mar 2005
        • 27

en wat dacht jij dat dit dan was? voor zover ik weet is dit ook een 15'' kan het mis hebben

Comment

• dj_bob
          • Aug 2005
          • 112

De Mackie C300 is een 12" en de active versie van deze de SRM450 is ook een 12".

Maar als jullie zouden moeten kiezen tussen deze(de Mackie C300) of de Behringer E1520, welke zouden jullie dan kiezen?

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

De mackie, vind het geluid een stuk lekkerder, maar zou er dan wel een subje bij zoeken.
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj_bob
              • Aug 2005
              • 112

Ik heb zaterdag 2 JBL's JRX-115 gekocht; nu zullen jullie misschien denken waarom:
              Ik vind dat de Mackie's veel te weinig laag hebben en aangezien ik voorlopig niet van plan ben om subjes te kopen
              heb ik voor deze 15-inchers gekozen

Ik heb de JBL ook nog met de Cerwin Vega Int-152 vergeleken; ik hoorde eigenlijk geen verschil dus ik heb de JBl's gekozen omdat
              ik de Cerwin Vega's er groot vond; ze moeten tenslotte wel nog op m'n kamer; ( ik ben pas 14 )
              Last edited by dj_bob; 02-04-06, 15:54.

Comment

Working...