[FONT=Verdana]Welke draaitafel is het meest geschikt voor verhuur doeleinde?
Zelf heb ik vroeger eigelijk enkel met Techniscs draaitafels gewerkt (ik weet het ik had ze eigelijk nooit weg moeten doen), enkel vallen deze nieuw nu eigelijk buiten mijn budget.
Nu zit ik eigelijk met 3 opties
2x gebruikte technics
2x reloop rp-2000 mk3
2x numark tt-1625 (zelf wel een leuke optie is aangezien deze in battlepack vorm te koop is met dm950 mixer)
Over reloop draaitafels heb ik veel lof gehoord, ze zouden bijna aan een technics niet ten onder doen.
Nu vraag ik me af voor welke optie ik het beste kan gaan.
Dit moet voor mijn zelf niet enkel de beste optie zijn maar ze moeten het in de losse verhuur ook het mannetje staan.
Als anderen evt opties heb ik ook het volgende gezien dat in mijn budget past.
american audio ttd-2400
bst pro-200
gemini tt-02
omnitronic dd-2220 en dd-2250
stanton t.60
jb-systems q-30 mk2, t-3 en t-2
dap t-2000[/FONT]
Zelf heb ik vroeger eigelijk enkel met Techniscs draaitafels gewerkt (ik weet het ik had ze eigelijk nooit weg moeten doen), enkel vallen deze nieuw nu eigelijk buiten mijn budget.
Nu zit ik eigelijk met 3 opties
2x gebruikte technics
2x reloop rp-2000 mk3
2x numark tt-1625 (zelf wel een leuke optie is aangezien deze in battlepack vorm te koop is met dm950 mixer)
Over reloop draaitafels heb ik veel lof gehoord, ze zouden bijna aan een technics niet ten onder doen.
Nu vraag ik me af voor welke optie ik het beste kan gaan.
Dit moet voor mijn zelf niet enkel de beste optie zijn maar ze moeten het in de losse verhuur ook het mannetje staan.
Als anderen evt opties heb ik ook het volgende gezien dat in mijn budget past.
american audio ttd-2400
bst pro-200
gemini tt-02
omnitronic dd-2220 en dd-2250
stanton t.60
jb-systems q-30 mk2, t-3 en t-2
dap t-2000[/FONT]
Comment