19 inch computer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

19 inch computer

Ik ben op zoek naar een 19 inch computer die ik in kan bouwen. weet iemand waar je die kan krijgen?

Groetjes
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

De firma Alternate.nl verkoopt wel 19 inch kasten, zodat je zelf gewoon een moederbord en alles in kan bouwen.

Ze hebben ze vanaf zo'n 110 euro.... (en die is momenteel als enigste op voorraad) Art.-Nr.: TVXT25

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• esound
      • Oct 2004
      • 193

heb hem zelf bij sallandautomatisering.nl gekocht van chieftech weegt wel wat maar zeer robuust.

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

Hier ook 2 chieftek 19" cases in gebruik, zijn degelijke kasten, wel idd flink aan gewicht...
        zijn geloof ik ook meteen de goedkoopste 4he rackmounts die te krijgen zijn.

kijk anders een op http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/411

je hebt geloof ik 4he kast nodig om normale computeronderdelen te plaatsen.

minder kan evt ook, maar dan zit je met riserkaartjes te werken en word de koeling iets minder of veel lawaaieriger
        Vitality Show

Comment

• sdrkevin

Ik zoek een 19" computer van 1U.
          Mag een redelijk simpel ding zijn, moet enkel chamsys op kunnen draaien.

Wie heeft hier een adres voor (vind namelijk enkel onderdelen, maar zoek een volledig samengestelde pc, of en bedrijf dat deze samensteld)

alvast bedankt

Comment

• Mattheusvz
            • Jun 2007
            • 107

Apple heeft een xserve. Zie deze link: Apple - Xserve

Kost wel wat maar dan heb je ook wat! (De Applesite kan momenteel wat traag zijn; er zijn nieuwe producten gepresenteerd en dan is er meestal een "stormloop" op de website.)

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Een 1HE 19" kast? Dan ga je naar geavanceerde servers kijken! Standaardcomponenten passen er namelijk lastig in.
              Fabrikanten leveren ze op het business-klanten gedeelte van hun website aan (Dell, HP, Fujitsu-Siemens, ga zo maar door). Anders kun je ook kijken bij Misco, die richten zich als computerwinkel ook meer op zakelijke klanten.

Comment

• bogaert-y
                • Nov 2006
                • 53

Zoek eens op de site van Chenbro, vind je enorm veel case
                op van 1U die ook met standaard moederborden compatibel
                zijn mits de juiste cooler.

Hebben er zo 4 draaien voor renderingen te maken met Martin
                Showdesigner en werkt prima.

groeten

Comment

• JeroenVDV
                  • Mar 2004
                  • 963

Originally posted by jurjen_barel
                  Een 1HE 19" kast? Dan ga je naar geavanceerde servers kijken! Standaardcomponenten passen er namelijk lastig in.
                  Tegenwoordig zijn bijna alle processing-servers 1HE (dat is "de" nieuwe standaard). Niets geavanceerder dan 2/3/4HE bakken, gewoon wat moderner.

Fabrikanten leveren ze op het business-klanten gedeelte van hun website aan (Dell, HP, Fujitsu-Siemens, ga zo maar door). Anders kun je ook kijken bij Misco, die richten zich als computerwinkel ook meer op zakelijke klanten.
                  TWP Amsterdam, Gigaserver.nl, enzovoorts.
                  Creating shows beyond Imagination

Comment

• SoundOfSilence
                    • Mar 2007
                    • 766

Ik haal mijn systemen bij HPS.

Bouwen alles op klantspecificaties... nog nooit een probleem mee gehad (en belangrijk... aftersales is goed)

HPS Industrial
                    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

Working...