Dap Soundmate Pro 1 of....?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-Sjors

Dap Soundmate Pro 1 of....?

Hallo,

Nou ik heb n0gh wat gevonden:

Ik zit er over te denken om aan te schaffen:

1x Dap Pro Soundmate 1 (€445,-)

of

2x Dap AX-18B (€240,- per stuk)
    2x Dap AX-15 (€245,- per stuk)

Het voordeel van de Dap Pro Soundmate 1 is dat hij in totaal veel g0edkoper is en de basbox is actief gestuurd nadeel de basbox van de soundmate (300 watt rms) heeft veel minder vermogen dan Dap Ax-18b (500watt rms) en de topjes ook Soundmate (150 watt rms) en de Dap Ax-15 (300 watt rms). En de reden omdat ik geen soundmate 2 of 3 koop is omdat die gewoon weg te duur zijn want de soundmate 1 staat op internet 2e hands en de Dap Ax-18B en Dap Ax-15 ook. Welke zou ik beter kunnen kopen en waarom?

Gegroet,

Sjors

Alvast Bedankt
  • Bastisito
    • Sep 2004
    • 185

Heb je al versterkers en crossover voor de 2de optie dan? Want je vergelijkt nu een actief setje met een passief setje. Kwa klank zou ik zeker voor de 2de optie gaan.
    Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• nijhuisr
      • May 2003
      • 182

De soundmate 1 is echt alleen maar geschikt voor kleine verjaardags feestjes. maar wel compact en handelbaar voor die doelgroep.

met die AX set ga je een flink stuk omhoog in geluidsbespeelbaarheid maar heb je eigenlijk 2 versterkers nodig met een crossover en dan ga je zo 800 euro omhoog op de prijs van de AX boxen.

dus.... wat is je doel van je geluidset?

Comment

• vasco

• Oct 2003
        • 2568

Zou je ervan zeggen als je lekker doorgaat in het reeds door jou lopende topic (http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ad.php?t=14136) over wat je nu wilt aanschaffen. Je zet deze vraag daarin en opent vervolgens ook nog eens dit nieuwe topic

Comment

• Dj-Sjors

overzichterlijker?

Comment

• jaspertje
            • Dec 2005
            • 229

nou vind ik niet!!

dus....
            sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

Working...