Originally posted by Michel van de Beek
Welke DJ mixer?!
Collapse
X
-
even voor de duidelijkheid: De Xone heeft géén fx. Alleen een dubbele filterOriginally posted by misterBoemDateq is nogal laat gekomen met hun antwoord op de djm en de xone (mixers met fx bakjes) vindt ik.Comment
-
Heb nog niemand wat horen zeggen over de Ecler mixer. Heb deze in Frankrijk een paar keer gehoord en gezien en ik vind het zelf een erg fijn tafeltje.
Je kan wel een overwoestbare Dateq nemen, maar je hebt dan dus geen effecten. En klanktechnisch zit er ook nog een groote verschil tussen die tafeltjes van dateq, maar ze blijven goed. Ook na bier ongelukjes etc.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Ik 'ken' een aantal mensen met een NUO5; die zijn er allen zeer tevreden over. Hij heeft er met de DJM800 een grote concurrent bij gekregen, maar ik denk dat het zeker het overwegen waard is. Ook omdat ie 650 euro goedkoper is dan de DJM800Comment
-
Maar de djm800 zal de standaard gaan worden. Er zijn al sommige dj's die het dingetje op hun rider hebben staan. Ook zal het mixertje goed in de verhuur liggen (vergelijkbaar met de 600 nu). De 800 is gewoon de vervanger van de 600. De nuo5 zie je een stuk minder op riders en ook in de verhuur komen mensen minder snel om een nuo5 dan om een djm800. Dat neemt niet weg dat bijde mixers goed zijn. Nu is het aan PHsound om er eens goed over te denken. Want de 800 is een beest die tegenover de 600 op (bijna) alle fronten overtreffend is. En de geluids kwaliteit is stukken verbeterd bijna niet overstuurd te krijgen.
De keus is aan de topic starterals blikken konden doden stopten ze er geen groenten inComment
-
Hét grote voordeel van de DJM800 tov de Nuo 5 is dat de DJM800 dezelfde layout heeft als de DJM600 en qua bediening ongeveer hetzelfde is. een bekende mixer dusComment
-
Ik denk dat dat een beetje te voorbarig is. Het zou misschien logisch zijn omdat de DJM600 al een lange tijd de standaard is. Maar er zijn nu een heleboel dj's die overstappen op andere merken. Niet alleen op mixer gebied.Originally posted by misterBoemMaar de djm800 zal de standaard gaan worden.
Ik denk zelf dat het komt omdat er pas sinds een jaar of 3 echte concurenten zijn voor de DJM600. En er komt de laatste tijd steeds meer goede apparatuur van de verschillende merken.Last edited by Drive inn tnt; 15-05-06, 08:43.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment




Comment