Welk Muziek programma voor laptop

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Vandaar ook het stukje sarcasme in mijn vorige post mephisto. []
    We're ready to party, are you?

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

Originally posted by DJ.T
      PCDJ is absoluut een net programma, maar als de OP BPM toch al heeft gekocht zie ik niet in waarom PCDJ nog te kopen..
      Als je iets compleet nieuw aan moet schaffen is PCDJ voor meer dan 80% van de gevallen gewoon een hele goede oplossing voor niet zo belachelijk veel geld als BPM.
      wat ik uit zijn post haal is dat hij een extra programma nodig heeft... en als hij bpm al zou hebben zou hij dan nog een extra licentie nodig hebben... nog vrij prijzig dus
      Vitality Show

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

De geluidsman opent met de tekst dit TOPIC :

Ik heb zelf BPM studio
        is wel mooi maar niet zo makkelijk werken als je van te voren nummers wilt programmeren.

Dus hij wilt een makkelijker programma omdat hij vindt of denkt dat je bij BPM de MP3 niet kan programmeren !

ALS hij deze heeft gekocht is er een nette beschrijving van hoe het allemaal moet !

Of hij heeft deze en neemt NIET de moeite om dit door te nemen OF hij heeft deze gedownload via het net !

Met BPM kun je vrij makkelijk programmeren.

Je sleep gewoon de MP3tjes naar de cd speler ( A of B ) en als je er genoeg muziek in hebt zitten sla je dit gewoon op !

dan ken je het beestje een naam geven waaronder Hij dit weer kan terug vinden als playlist !

Zo werken de meeste MP3 programma's

Maar goed, ik ben ook n \iet erg goed met computers maar zelfs ik krijg het voor elkaar en als hij bij deze meneer niet werkt zou het ook kunnen dat hij geen officieel programma heeft !

Comment

• De Geluidsman
          • Dec 2005
          • 35

Ik heb een leuk programma gevonden

Bedankt voor alle tips , ik heb inmiddels een leuk en goed programma gevonden nl PCDJ Red
          dit programma voldoet aan al mijn wensen en is veel simpler dan de BPM studio.
          Sommige programma's kunnen ook te uitgebreid zijn voor hetgeen wat je er mee doet , ik heb inmiddels de BPM studio kunnen ruilen voor de PCDJ red

Comment

• tja
            • Dec 2005
            • 5

Ik gebruik zelf ook PCDJ Red, erg handig in combinatie met de controller die erbij zit. Net een dual CD speler, alleen dan beter. Meer info www.dj-pc.nl of www.pcdj.com

succes!

Comment

• Dyna-freak
              • Nov 2005
              • 50

Ik gebruik PCDJ red in combinatie met een Numark DMC1 controller. Deze combi werkt perfect en werkt net zo betrouwbaar en makkelijk als een dubbele CD speler. Ook als je alle shortcuts met de controller kent dan is het wel zoooo geweldig!
              Have a break, have a Dynacord Cobra set!

Comment

• ejxam
                • Jun 2005
                • 44

Wat je bedoelt met wat ze in de cafees gebruiken is denk ik xenox, dat zijn speciale computers die zitten aangesloten op een centrale server, zo kunnen ze legaal downloaden. Ik vind die software persoonlijk bagger, omdat er bijna geen functies op zitten en je moet zoeken naar nummers zonder toetsenbord. Wat ik zelf erg makkelijk vind werken is "Atomix Virtual DJ" (http://www.virtualdj.com/) als je nummers met een makkelijke beat gebruikt maakt hij meestal zelf mooie mixjes, je kan er een lijst in zetten die je door hem laat afspelen, wel of niet met beatmatch, en je kan die lijsten natuurlijk ook zelf afspelen. Een simpelere versie van dit programma is "Atomix" (http://www.atomixmp3.com/)
                Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• bmp
                  • Nov 2005
                  • 8

Gebruik dit progie

Hoi allemaal,
                  ik gebruik het programma otsdj
                  Kan mooie overgangen maken
                  U vraagt en wij downloaden

Comment

• Radar
                    Moderator
                    • Jul 2002
                    • 890

Voor de mensen die nog zoekende zijn naar DJ software:
                    Windows XP 2000 NT ME 98 95 Music Software: DJ - Mixing [Shareware Music Machine]

Juweeltje uit boven genoemde link is in mijn ogen sam party DJ.

Keuze van juiste software is natuurlijk zeer gebonden aan toepasingen
                    en persoonlijke voorkeur!
                    Ik doe niet aan bijgeloof.
                    Dat brengt ongeluk.

Comment

• boris_deckers
                      • Aug 2006
                      • 58

Kijk is naar DSSDJ, simpel en je kan ook je nummers automatisch laten mixen

FREE DOWNLOAD @ MyXOFT - DSS DJ mixing software

Comment

• DJ nn
                        • Jun 2006
                        • 489

heb het ook eens gehad (nu blijkt dat het helemaal gratis is)
                        het is een heel leuk programma voor muziek als techno, dance, jump, ... (met duidelijke bass dus)

verder gaat mijn voorkeur dus naar BPM Studio (ondanks prijs enzo)

grtzz DJ nn
                        ... the sound of silence...

Comment

• nikosfm
                          • Apr 2005
                          • 17

pcdj red

Ik ben zelf gebruiker van pcdj red met controller. Super programma met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bpm studio heeft meer mogelijkheden. Ligt eraan wat je er mee gaat doen.

Gr. Niko

Comment

• bartonline
                            • Nov 2007
                            • 1

simpel

ik gebruik gewoon windows media player i.s.m een denon dubbel cd speler
                            werkt prima ,,

Comment

• De MRL Show
                              • Nov 2007
                              • 24

Ik zelf hoor heel vaak BPM van veel proffionals. Ik zelf gebruik iTunes.

Is dat slim? Ja, dat is zeker slim. iTunes is de beste manier om liedjes af te spelen en te versterken. Omdat onze Drive-In show 2 laptops gebruikt is iTunes ideaal om de mixen van de ene naar de andere laptop. Verder werkt het snel,makkelijk en het beste is nog GRATIS!

Comment

• Upgrading your system
                                • May 2003
                                • 1684

Mannen,

dit topic is al ongeveer een jaar oud toen er voor de laatste keer gereageerd werdt.
                                Ik vermoed dat ze er wel uit zijn.

een topic vernieuwen met een nieuwe vraag is goed, maar antwoorde op topic van een jaar oud heeft weinig zinen is irritant voor de overige lezers.

let er even op, dan maat het allemaal wat gemakkelijker te volgen.
                                dank jullie wel!
                                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...