CMX 3000 fout E-8302

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

CMX 3000 fout E-8302

Ik heb problemen met een Pioneer cmx 3000.Zelfs na hersting en vervanging van de lasers en het laadmechanisme krijg ik nog altijd dezelfde foutmelding. E-8302 (kan cd niet lezen).Hij doet met nieuwe alsook met zelf geschreven cd's.Hij iemand dit ook al voorgehad en wat is de oplossing.Hij is buiten garantie.
  • Masterboy
    • Jul 2004
    • 51

Normaal heb je toch nog garantie op de herstelling?
    En hebben ze hem dan niet getest na de herstelling en vervanging van de lasers?
    Ik zou dadelijk er mee terug gaan.

Comment

• djjw
      • Aug 2005
      • 43

wij draaien ook met een cmx 3000, en idd wij krijgen ook vaak
      deze fout, onze cd speler is ook buiten garantie, ik heb hem vaak
      weg gebracht en na laten kijken, hij is zelfs bij pioneer geweest,
      maar ook daar komen ze er niet uit...
      we hebben ook vaak dat hij hem wel laadt maar na 3 tot 5 sec.
      spelen vast slaat, of als je op play drukt hij ergens in het liedje ineens
      op loop springt...
      erg vaag , we draaien momenteel maar met een cmx 5000,
      software matig veel beter als de 3000...
      Last edited by djjw; 28-12-05, 22:49.
      realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Hoi,
        dit klinkt vaag alsof een zelfgebrande cd met het brand programma niet goed is afgesloten.

Ik ben benieuwd welke software versie er op de speler is geinstalleerd.

Dit kun je controleren door het volgende te doen :

Softwareversie is te zien dorr de 2 knoppen OUT/OUT ADJ en CD TEXT/WAVE 5 seconden ingedrukt houden
        Ik kan me herinneren dat versie 2.21 deze fout had, onze spelers zijn geupdate, maar ik weet even zo snel niet meer welke er nu inzitten. Wij hebben overigens geen problemen meer. Spelers zin beide recentelijk geserviced door Menho in Mijdrecht. Nieuwe lasers en software update... kosten ongeveer 175 euro ex btw per speler
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• djroyS
          • Aug 2004
          • 132

ooi,

ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn pioneer cdj 500 cd speler. Deze toen opgestuurt naar pioneer (tenminste is voor mij gedaan) en vervolgens konden ze ook de fout niet ontdekken. Als laatste optie heb ik er toen gewoon een heel nieuw binnenwerk in laten zetten.
          Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Ik heb zelf ook een CMX-3000, ik weet nu nog even niet welke versie omdat ik dan in de opslag moet kijken. Dat ga ik dus zo snel mogelijk doen.
            Tot nog toe heb ik (vrijwel) geen problemen gehad met deze speler, maar een nieuwe software versie betekend over het algemeen toch wel verbetering. Stel dat ik dus een verouderde software-versie heb en de nieuwste wil installeren om eventuele toekomstige problemen te voorkomen, kan ik dit dan zelf doen (zo ja: hoe?) of moet ik dit dan laten doen? (zo ja: waar en wat kost het ongeveer?).
            We're ready to party, are you?

Comment

• joepadmiraal
              • Oct 2002
              • 34

Is de speler al terug geweest naar Pioneer?
              Ik heb ook een cmx3000 liggen hier.
              Ik weet niet hoe oud deze is maar ik heb hem meteen gekocht toen hij uitkwam.
              Binnen een half jaar kreeg ik steeds vaker vastlopers.
              Een telefoontje met Pioneer was genoeg om een monteur langs te laten komen.
              Deze heeft een software update gedaan en sinds dien heb ik geen problemen meer ondervonden.
              Alleen zwaar beschadigde cd's leest hij niet meer terwijl bijvoorbeeld een numark deze nog wel goed leest.

Comment

Working...