ShowTec Light-Desk Pro 136

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bluesky
    • Jul 2002
    • 102

ShowTec Light-Desk Pro 136

<< ADVERTENTIE : SHOWTEC WEBSHOP >>

Hallo,

Ik heb onlangs een showtec pro 136 aangeschaft maar ik heb er een 2 tal vraagjes over.

Er zit een memory card lezer in, kan ik met een programma op de computer de programma's maken en dan via deze card in de tafel zetten?

2de vraag is: Als ik mijn scanners programeer en heb alle steps klaar wil ik een standaad beweging in zetten van bijv 2 sec per step maar als ik dat wil doen moet ik dit meteen met de steps programeren. Met als volgt dat sommige bewegingen niet meer kloppen.

Ik hoop dat ik een beetje een duidelijke omschrijving heb gegeven over mijn probleem. zo nee hoor ik het graag.

Alvast Bdankt

Erwin
    Last edited by admin; 04-07-11, 18:49.
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

citaat:Geplaatst door bluesky

2de vraag is: Als ik mijn scanners programeer en heb alle steps klaar wil ik een standaad beweging in zetten van bijv 2 sec per step maar als ik dat wil doen moet ik dit meteen met de steps programeren. Met als volgt dat sommige bewegingen niet meer kloppen.
    wat is hier de vraag? dit is gewoon een besluit bij een probleem...
    mss ietsje duidelijker zijn bij de vraagstelling? of ergens een vraagteken zetten fzo...

greetzzz
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• bluesky
      • Jul 2002
      • 102

Hallo,

De vraag is:

Ik wil naar het programeren van de steps de beweging + tijd programeren, hoe moet dat precies??

Erwin

Comment

• jorritje
        • Sep 2003
        • 143

Ik ken het probleem ik heb het zelde aparaat het staat niet in de handleiding. stuur mij een mail dan stuur ik jouw een nieuwe handleiding daar staat het in

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

kijk ff op www.highlite.nl en dan in het service gedeelte, aan de linker zijde staat een manual download link. De manual is aangepast en een stuk duidelijker dan het origineel dat erbij zit.

groet en suc6 anders ff mailen dan stuur ik jullie dan handleiding.
          Ook voor verder vragen over showtec lichtcontrollers of ander aanverwanten gewoon ff mailen.

groet,
          erc

Comment

• ano
            • Jul 2010
            • 4

ik heb het zelfde probleem aleen met de movinghead bent u er al uit??

edit mod: wat denk je zelf na vijf(!) jaar?!?!?
            mvg
            ano.
            Last edited by moderator; 12-07-10, 18:33.

Comment

• ano
              • Jul 2010
              • 4

showtec

kunt u het mij uitleggen??
              ik snap niks van die tafen.

mvg
              ano

Comment

• Stevengos
                • May 2010
                • 106

Ik zou maar eerst is even rustig de handleiding doorlezen met de tafel voor je neus zodat je alles even rustig kan doornemen. En mocht je nog steeds vragen erover hebben dan zou je het ook kunnen vragen aan iemand met meer ervaring met lichttafels. (en als je er dan echt niet uitkomt zou je nog wat kunnen posten op dit forum)
                De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

Comment

• ano
                  • Jul 2010
                  • 4

gebruikershandleiding

in de gebruikershandleiding staat niet hoe je een progamma maakt(of een showcase)
                  en heb die gebruikershandleiding al drie keer door gelezen

mvg
                  ano

Comment

• ano
                    • Jul 2010
                    • 4

progammeren van showtec light desk pro

beste lezers

mijn vraag over de: showtec light desk pro.
                    het programmeren lukt me niet
                    ik gebruik een movinghead de:showtec explorer 575 spot pro.

mvg.
                    ano
                    Last edited by ano; 12-07-10, 21:00.

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

En ze leren het maar niet hé: je hebt die van iemand gekocht? Ja? Wel, neem dan contact op met de verkoper.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vasco

• Oct 2003
                        • 2568

Originally posted by ano
                        in de gebruikershandleiding staat niet hoe je een progamma maakt(of een showcase)
                        en heb die gebruikershandleiding al drie keer door gelezen
                        (Goed) lezen is een vak. Misschien moet je de handleiding dan voor de 4de, 25ste, 100ste keer eens doorlezen want ik vond het in 2 tellen (in de versie die men kan downloaden op de website uit de post van NiTRO).

[HINT]Een handleiding heeft een index waardoor ik het in 2 tellen vond[/HINT]
                        Last edited by vasco; 13-07-10, 12:14.

Comment

Working...