Tegen trillingen...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vervallen

reken maar dat die goed werken. Ze zijn gemaakt voor draaitafels dus voor je cd speler moet het helemaal werken.

Wat voor wielen zaten er onder die kist.

Onze cd speler (pionier) staat op een 19" rack, ook met wielen. Ook op de grote feesten, zelfs met houten floners, heeft de cdspeler er geen problemen mee.

Misschien is een investering in een goede cd speler een betere en mooiere oplossing.

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Ik heb al meerdere malen met een denon op een podium met hele dikke bassen gestaan. Denons gaven geen kramp. Zefde verhaal met pioneer's (cdj 800, 1000 en cmx3000)
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• RDH
        • Aug 2001
        • 298

met cd spelers hebben wij sowieso weinig problemen (gemini CDJ-20's) maar voor de zekerheid liggen daar schuimmatjes onder, afkomstig van de bouwmarkt! Ze zijn bedoeld om trilling in vloeren tegen te gaan. Verder onder de draaitafels hebben we sinds kort tennisballen liggen! de tip komt ergens van het new-line forum en wij hebben het dit weekend uitgeprobeert. Ik kan zeggen dat het écht werkt... Een betere gratis oplossing is er niet!

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

citaat:Op het podium hadden we een flightcase op wielen staan en daarop de flightcase met de cd-speler en mengtafel enzo.
          Ik gebruik voor een vaste opstelling 8 stoeptegels op een tafel, afgedekt met tapijt. Dit doet zijn werk ook als de bas stevig wordt neergezet. Zodra ik de draaitafels vervolgens op hun eigen flightcases zet, is het niet meer zinvol om te draaien omdat er teveel rumble in het signaal zit. De flightcases werken vaak juist als 'rumblevanger'.

Mvg Johan

Comment

• Nielsken
            • Oct 2005
            • 76

Inderdaad, zoals een drummer een tapijt leggen kan al heel veel helpen. Als het nu een lege kist is op vier wielen heb je direct al veel meer kans dan ipv een kabel kist die nog halfvol zit.

Heb met me'n pioneer en denons niet veel last mee gehad, met mijn low budget cd spelers wel veel meer. Ook eens kijken als de cd speler in een flightcase zit, dat hij niet gewoon er in gemonteerd is en met zijn pootjes op het hout staat. Dan kan je best de pootjes eraf halen en doek onderleggen ofzo.

Gr Niels

Comment

Working...