Wat voor MP3 abonnement??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeppe
    • Oct 2005
    • 8

Wat voor MP3 abonnement??

Kan iemand me vertellen wat voor soort abbo's er op de markt zijn en welke ik het best kan nemen?

Ik ben al aan't zoeken geweest maar er zijn veel aanbieders en de verschillen zijn mij niet altijd even duidelijk...
    Ik ben alleen op zoek naar 't abonnement en dus niet naar het programma zoals PCDJ op BPM studio. Het belangrijkste zijn voor mij de TOP 40 nummers, zodat ik altijd Up-to-date muziek heb.

Heeft iemand TIPs of ervaring met een of ander??
    JePpe vAn GEpPe
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

gebruikt de ''zoek'' is al veel over gesproken
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• jeppe
      • Oct 2005
      • 8

Zoekfunctie OK..

Maar ik ben alleen op zoek naar de MP3 tjes niet naar het programma zoals BPM studio PC
      PB sound Easis abbo's e.d volgens mij allemaal met programma..
      Weet iemand iets legaals voor alleen de MP3 tjes?
      JePpe vAn GEpPe

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

dat is er niet alleen in combi met aanschaf door je dealer verstrekte software programma's.

dus alleen bij BPM PC DJ en Eazis verhuren je de MP3 als je daar de software bij koopt.

Je kunt alleen de MP3 huren op contract basis en je moet een kvk hebben.

Voor de particulieren is er dit niet.

LEGALE MP3 kopen is er wel ( op dvd formaat ) maar helaas geen nieuwe muziek.

Comment

• jorritje
          • Sep 2003
          • 143

ik heb een paar weken music manager thuis gehad van exenos een echte aanrader. ik ga het zelf ook aanschaffen maar wil net wat meer feesten hebben want het is nogal prijzig maar een echte aanrader kijk maar op www.xenox.nl is wel een duur systeem in aanschaf en de muziek is ook geen mp3 het is een eigen bestand van hun

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

Xenox zou ik niet doen ..... geeft veelste veel problemen ! plus is de kwaliteit van de MP3 heel slecht ( 128Kbits ) of nog minder !

Service kennen ze niet !

Comment

• jeppe
              • Oct 2005
              • 8

Ok bedankt,
              Dus je zit altijd aan het programma vast van de leverancier..

Zit dan zelf te denken aan het abbo van PB sound van 69 euro per maand.
              Maar misschien is Xenox ook wel iets voor mij
              JePpe vAn GEpPe

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

eazis lijkt mij een goed systeem. Heb met hun kontakt gehad en je hoft bij hun niet een systeem te kopen .....

je hoeft alleen een software programma te kopen die je zelf kunt installeren op je eigen computer.

Programmatje kost 60 euro geloof ik !

Het abonnement wat hun aanbieden is ook vanaf 60 eurie per maand. Hiervoor krijg je elke maand een update met ongeveer 200 nummers.

Let wel op je bent geen EIGENAAR van deze MP3 maar gewoon GEBRUIKER d

Die 60 euro per maand is om het recht te betalen om die MP3 te mogen gebruiken,de update die je elke maand krijgt is alleen een verlenging van je programma op je computer inclusief de MP3.

Voordeel bij Eazis is dat je altijd kunt opzeggen zonder opzegtermijn. Bij alle andere zit je 3 jaar vast aan het contract.

Ik vind het zelf leuke systemen maar niet voor continu gebruik op een hele avond zeker niet voor een DJ.

Het is ideaal om als back up of ondersteuning van je avond.

Het is zeker snel om iets te zoeken en je hebt op bv je laptop genoeg muziek bij ( scheelt een aantal koffers sjouwen )

Met Xenox heb ik slechte ervaringen ( met veel andere ) omtrent het vastlopen van de systemen en slechte kwaliteit van MP3 ) OOK HET NIEUWE SYSTEEM HEEFT ZIJN NUKKEN .......

BPM werkt prima maar vind ik te duur ! en Eazis is betaalbaar maar heb er nog geen ervaringen mee maar wel een demo en die werkt prima

Comment

• jorritje
                  • Sep 2003
                  • 143

ik had met xenox geen problemen en ik weet ook dat die niet onder windows werkt maar onder linux maar je meot al gouw de aanschaf van zn systeem zien 3500 euro. ik hoorde ook als er iets kapot is bij xenox komen ze het de volgende dag omruilen. maar ik praat wel over de nieuwe systemen ervan. moet maar kijken in de meesten cafe's hebben xenox let er maar eens op nouw dan geloof ik niet dat het troep is. en 24 uur per dag nieuwste muziek dowloaden. het is wel een nadeel zodra je het abbonoment opzegt heb je geen muziek meer

Comment

• jeppe
                    • Oct 2005
                    • 8

Is het bij eazis niet zo dat de updates bestaan uit allerlei soorten muziek, en niet alleen de nieuwe "TOP 40" titels?

geen eigenaar maar GEBRUIKER heeft dat consequentie op de Buma SENA e.d ??
                    Anders lijkt me dit een goed alternatief
                    JePpe vAn GEpPe

Comment

• Banned
                      Banned
                      • Dec 2003
                      • 951

dat zijn alle updates van de aanbieders. je kunt wel aangeven wat je voorkeur is.

je betaald met de maandlast het recht om deze mp3 te gebruiken aan het einde van contract of bij te late update vervalr het hele systeem .

Comment

• djjw
                        • Aug 2005
                        • 43

hey jeppe, ik vraag me een beetje af waarvoor je het wilt gebruiken???
                        want om bij teblijven met muziek is het misschien wel iets, maar om er mee
                        te draaien is het echt helemaal niks, werk zelf ookwel met een muziek computer,
                        (xenox, nog nooit problemen gehad trouwens) maar gebruik hem echt als noodzaak..
                        maar om iedere maand geld uittegeven aan muziek waarvan je waarschijnlijk maar 30 %
                        gebruikt vind ik best wel zonde..
                        realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• jeppe
                          • Oct 2005
                          • 8

Nou het volgende DJJW..

Ik ben bezig met het maken van een soort jukebox voor verhuur op kleine feestjes.
                          Mensen zonder enige voorkennis van computers en/of techniek moeten dit apparaat makelijk kunnen bedienen. De vaak gedraaide muziek op doorsnee fesstjes stop ik er zelf in. Maar om de nieuwste hitjes ook op dit apparaat te krijgen zoek ik naar een MP3 abbo. Ik wil geen gezeik krijgen met de Buma en Sena dus vandaar dacht ik... abonnmentje en ik,ben volledig gedekt...

Ik ga er dus zelf niet mee draaien.. ben het helemaal met je eens dat zo'n systeem daar niet erg geschikt voor is..
                          JePpe vAn GEpPe

Comment

• dj franko
                            • May 2005
                            • 116

En de Xenox heeft een leuk prijskaartje. Las net dat zo'n systeem 3500 euro kost. Maar... dan heb je wel iets!

groetjes
                            Franko
                            Hoi!

Comment

• Intamin_AG
                              • May 2005
                              • 34

Xenox werkt voor geen meter als je dj bent. Het systeem kan niet werken met meerdere geluidskaarten en je kan hem niet over meerdere kanalen laten werken.. Het ziet er hardstikke leuk uit maar het werkt voor geen meter...

Comment

Working...