Hallo, ik ga samen met een goede vriend verder als duo in de dj-industrie. Nu hebben we al een paar feesten weten te regelen dankzij onze bekendheid in de omgeving. Nu is het wel zo dat we tegenwoordig wel ongeveer 150 á 200 man moeten entertainen. Daarvoor hebben wij al het benodigde al, alleen nog niet echt een goed, geschikt geluidsset. We zaten te denken om eens mee te beginnen aan 2x top en 2x sub. We hebben nog niet een al te groot budget, we moeten het doen met ongeveer 1500 euro. Iets meer zou wel mogen, maar zeker niet veel daarboven. Heeft iemand een idee van wat goed zou zijn voor onze doelgroep?
Nieuwe geluidsset
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door Chukkels
Hallo, ik ga samen met een goede vriend verder als duo in de dj-industrie. Nu hebben we al een paar feesten weten te regelen dankzij onze bekendheid in de omgeving. Nu is het wel zo dat we tegenwoordig wel ongeveer 150 á 200 man moeten entertainen. Daarvoor hebben wij al het benodigde al, alleen nog niet echt een goed, geschikt geluidsset. We zaten te denken om eens mee te beginnen aan 2x top en 2x sub. We hebben nog niet een al te groot budget, we moeten het doen met ongeveer 1500 euro. Iets meer zou wel mogen, maar zeker niet veel daarboven. Heeft iemand een idee van wat goed zou zijn voor onze doelgroep?
Als versterkers de JB-Systems C2-800 bijvoorbeeld op het laag (mag eigenlijk best nog wat ruimer zijn) en een JB-Systems C2-450 op het hoog.. Heb je genoeg marge.
Samen kom je uit dan op;
2 x JB Systems Vibe12 500
2 x JB Systems Vibe18b 600
1 x C2800 475
1 x C2450 370
Samen rond de 2000 Euro, wel over jou budget. Amps zou je kunnen veranderen door Palladium's die hun werk ook prima doen, dan red je het onder de 1500.
Een Behringer set zou ook kunnen, maar ben ik iets minder over te spreken (behalve de bassen; die zijn prima).Mit freundliche grube,
Edie -
ik heb voor jou ff gekeken en heb dit gevonden:
2x jbl jrx 115 250 watt 299 euro per stuk
2x jbl jrx 118s subs 350 watt 429 euro per stuk
behringer ep 2500 versterker 299 euro per stuk
1755 euro
het is niet echt een zware set maar voor 1500 euro kun je natuurlijk ook niet veel verwachten[8D] maar om hier mee te beginnen lijkt mij een leuk setje
alstublieft.<laat het maar draaien>Comment
Comment