DN-D4500 of DN-S1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amigo
    • May 2004
    • 64

DN-D4500 of DN-S1000

Nu onze jb cd750 cdspeler versleten is gaan we op zoek naar een andere en betere oplossing om onze cdtjes af te spelen op trouwfeesten jubilee's en fuiven

we zouden zowat 1000€ willen spenderen

we dachten aan een denon DN-D4500 dubbele cd speler
    ofwel 2 tabletops cd's denon DN-S1000 cd speler

Wat het gebruiksgemak betreft zal het een hele aanpassing zijn om na ongeveer tien jaar over te schakelen op tabletops die links en rechts van de mengtafel staan terwijl het nu boven het mengpaneel te doen is.

Nu vragen we wat rond en horen hier en daar zeggen (of liegen)dat de tabletops van denon niet deugen.

Dus wat is julie mening, kopen we beter een ander merk.
    Julie kunnen natuurlijk niet kiezen voor ons maar wijs ons de goeie richting ff uit a.u.b.

• Intamin_AG
    • May 2005
    • 34

Ik zweer bij de numark cdn 90 en die zijn.. precies 1000 euro

leuk cd spelertje om mee temixen en gewoon muziek af tespelen , ik ben fan

Comment

• amigo
      • May 2004
      • 64

ok tis 2maal den DN-S1000 geworden
      eerste bevindingen zijn positief...

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

DN-S1000: eerste bevindingen positief? Vraag me dan af waar je op let!

Ik heb ze laatst ook uitgeprobeerd en kan te veel nadelen vinden om zelf zo'n ding te kopen.
        De schakelaar binnenin de platter moet je duidelijk indrukken (heel erg ongevoelig).
        Een aantal functies, die ik op ieder moment onder handbereik wil hebben, zijn onder 1 knop samen gezet, zodat het bedienen van die functies er rottig is.

Dat zijn de twee grootste. Koop dan op z'n minst de S3000!

Comment

• Vervallen

Als je duizend euro te besteden hebt waarom koop je dan geen dubbele pioneer? De CMX 3000, met alle functies van de toplader. Wij hebben hem zelf ook en ik ben erg tevreden.
          Ik weet niet of deze link geplaats mag worden. Anders moet je zelf even zoeken op google onder CMX 3000

Comment

• Vervallen

Ow verkeerd gelzen, je hebt al wat gekocht. Nu veel succes ermee.

Comment

• amigo
              • May 2004
              • 64

Daar komde nu wel een bitje laat mee hé manne

Maar we z'n geen dj's die den hele avond gaan spelen met die speciale functies
              Leuk dat ze derop staan maar ni echt nodig voor ons doel (zie eerste post)
              den dn-s3000 kost dan ook 250€ per stuk meer en waarschijlijk is den DN-S5000 nog beter

volgens mij een degelijk toestel dat tegen een stootje kan (vervoer en zo)

onze vraag was ook oorspronkelijk "Nu vragen we wat rond en horen hier en daar zeggen (of liegen)dat de tabletops van denon niet deugen"

Maar goed het is al beslist en gekocht...
              M.v.g. Luc

Comment

• Roeltej
                • May 2001
                • 761

Heb je ook echt vergeleken, met verschillende spelers zitten pielen, of meer opgoed geluk gekocht ?
                Vitality Show

Comment

• amigo
                  • May 2004
                  • 64

we hebben 3 winkels gedaan, overal een goede uitleg en demonstratie gekregen.(van toestellen passend in ons buged)

nog ff getwijfeld tussen DN-D4500 en DN-S1000.

uiteindelijk gewikt en gewogen en voor den DN-S1000 gekozen,

we hebben ook hier gepeild, maar alle reacties komen nu wel te laat.

We gaan zaterdag den eerste keer echt gebruiken, want zo ff in de winkel proberen of echt gebruiken op een feest, dat is ook ff wa anders hé

M.v.g. Luc

Comment

• Victor
                    • Aug 2000
                    • 54

De S-1000 is een prima spelertje. Toegegeven, de benodigde druk op de platter is wat hoog en dat is even wennen. En voor echt scratchen zal je óf een draaiende platter óf een display als de CDJ-800/1000 moeten hebben.

Maar voor zijn prijsklasse is het een superding. Vergeet niet dat de S-1000 in de prijsklasse zit van de Pioneer CDJ-100. Daarmee kan je helemaal niet scratchen. En geen mp3 afspelen. De effecten op de S1000 zijn ook beter en uitgebreider. Je hebt seamless looping met eindpuntcorrectie. Je hebt next track reservation en cd-text. En tot slot nog user-upgrades van de firmware.

Met de gebruiksvriendelijkheid is ook weinig mis. In principe zitten er -hoewel sommigen die het apparaat kennelijk niet kennen anders denken- geen dubbele functies onder een knop (behalve pitch aan/uit en keylock). Het apparaat is ook bijzonder shockproof en lekker compact.

Mijn conclusie: een prima aanbieding voor het geld. Ik weet zeker dat je er veel plezier van zal hebben.
                    Groeten,
                    Victor Noordland

Comment

• amigo
                      • May 2004
                      • 64

dank je, na het weekende vertel ik m'n ervaringen...

Comment

• Niek...
                        • Nov 2001
                        • 1094

Kan me alleen maar aansluiten bij Victor; en dat staaf ik op 3/4 jaar uiterst tevreden werken met 2x S1000.
                        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Victor
                          • Aug 2000
                          • 54

O ja, controleer wel of je de laatste firmware aan boord hebt. In de gebruiksaanwijzing staat hoe je kan zien welke versie je hebt, op www.denondj.com kan je zien wat de nieuwste versie is.

Hen je niet de nieuwste versie, dan kan je die (na registratie) van de website downloaden en op een cd-r branden.

De eerste softwareversie is een beetje kritisch met cd's die net niet helemaal volgens de specificatie zijn gebrand. Met andere woorden: dan zit je vaker dan nodig tegen een "disc error" aan te kijken.
                          Groeten,
                          Victor Noordland

Comment

• amigo
                            • May 2004
                            • 64

Afgelopen weekend de 2 dn-s1000 is kunnen uittesten op een feestje, buiten dat het weeral ff wennen is zijn ze heel goe meegevallen, zeker de functie "next track" is wel zeer handig.
                            Ook het effect "flanger" en "echo" is wel spectakulair in een break van een plaat.
                            Scratchen lijkt me toch wel moeilijk, brake, start, en reverse zijn leuke speeltjes die af en toe gebruikt kunnen worden, en toch gemakelijk instelbaar en bedienbaar zijn.

Bij een mp3 cd is de reactiesnelheid trager, maar toch niet hinderlijk.

de firmware update is na 3 (verkeerd) gebrande cdt'jes nog niet gelukt, de cd wordt geleverd via de post.

Tot hier m'n bevindingen

M.v.g. Luc

Comment

Working...