Gladiator set

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Decibel
    • Mar 2005
    • 28

    #1

    Gladiator set

    Ik ben in het bezit van de EV-Gladiator set.(2x G115 en 2 xG118 sub en 1x ev 2200 w.versterker)
    Als ik iets meer power wil,lukt dat met een (gladiator G118)sub woofer erbij ??
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

    #2



    edit: tjah zoals ik al zij ik ben een lichtnicht duss heb haast geen verstand van geluidjes. voor exacte info check bericht eddy56
    de groeten SCF

    Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      citaat:nouw wij hebben ook zo'n fijn setje op ut werk. het 1e wat wij hebben gedaan hebben is de filter eruit geropt (uit de speakers) in het versterkerrek een bigbottom geknoopt en klaar is kees.
      Toch jammer van de 3 jaar garantie....Waarom geen filters? En waarom in hemelsnaam een BigBottem? Ik neem aan dat dat een ApHex is? Ik begrijp die combi niet???

      citaat:Ik ben in het bezit van de EV-Gladiator set.(2x G115 en 2 xG118 sub en 1x ev 2200 w.versterker)
      Als ik iets meer power wil,lukt dat met een (gladiator G118)sub woofer erbij ??
      Met een extra bassje krijg je alleen meer laag...En misschien als je 2 versterkers neemt met een processor haal je meer rendement uit je set...
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

        #4


        tjah ik als lichtfrits weet er verder ook geen ditail over

        effe fototje

        de groeten SCF

        Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #5
          citaat:tjah ik als lichtfrits weet er verder ook geen ditail over
          Dan wordt het dus nog niet duidelijk....

          Maar als je meer power wil, is het dan niet verstandig om een grotere set te kopen of zo..Meer iets van RX...om bij EV te blijven..
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          • Decibel
            • Mar 2005
            • 28

            #6
            En iemand misschien ervaring met een compressor-limiter van E-V ?

            Comment

            • eddy56
              • Mar 2004
              • 102

              #7
              goedendag,

              over de gladiator set, het standaard filter zit er nog wel in de kasten, maar zo'n apex exitor werkt perfect, al zeg ik het zelf.

              1 ev q66 erop ipv 2 zoals afgebeeld, en dan is de set leuk tot 200 man

              greetz Freddy
              Apogee, i\'m loving it!

              Comment

              • Decibel
                • Mar 2005
                • 28

                #8
                Ben er denk ik uit.
                Twee dezelfde subwoofers erbij !

                Comment

                • flurk
                  • May 2003
                  • 409

                  #9
                  Voor zover ik mij herinner is de gladiator de opvolger van de Eliminator.Deze moest beschouwd worden als een geheel.Aan te sturen met 1 versterker.Haal je het meeste rendement uit.Door die met een cross-over en 2 versterkers aan te sturen heb je de indruk dat ze wat beter spelen maar je hebt niet meer geluidsdruk.

                  Comment

                  • Electric Dream
                    • Oct 2005
                    • 1

                    #10
                    Olaf Duffhuës: Toch jammer van de 3 jaar garantie....Waarom geen filters? En waarom in hemelsnaam een BigBottem? Ik neem aan dat dat een ApHex is? Ik begrijp die combi niet???

                    Hoi, waarom begrijpje de combi niet?
                    filters gebruiken alleen maar vermogen.

                    Groet

                    Comment

                    Working...