ipod dj??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

ipod dj??

dit stond in de telegraaf !!
    nou lekkere reclame voor de discobranche

Een iPod als bruilofts-dj
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Ook een manier om kosten te besparen voor je bruiloft: huur geen dj, koop een iPod!

Apple's mp3-speler is tegenwoordig ook populair bij toekomstige bruiden en bruidegommen. Dat schrijft CNet.com. In plaats van een dj in te huren die zo'n voor 500 euro de muziek verzorgt, kiezen steeds meer mensen ervoor om zelf de playlist samen te stellen en hem simpelweg op een iPod te zetten. Zelfs sterren als Alanis Morissette geven toe erover na te denken om een mp3-speler in te zetten als dj.

Niet alleen kostenbesparing is een reden om een iPod boven een dj te verkiezen. Een andere motivatie is dat veel stellen hun bruiloft een persoonlijk tintje mee willen geven door hun favoriete muziek te laten draaien.

p.j
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

hmk...

en waar sluit je hem op aan, je stereo installatie...

en je regelt ergens een paar meter prikkabel als verlichting...

en een bordje de lucht in 'het buffet is geopend'
    Vitality Show

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

Ik vind dit best een goed idee, om op m'n bruiloft te doen... Majah, liever een band Tis niet echt negatieve reclame, elk nugter nadenkend persoon weet dat als ie een goede dj inhuurt, dan een complete show krijgt, waar ze geen omkijken naar hebben, en het publiek zich de hele avond vermaakt. Daar kan geen ipod tegenop, totdat ze er eentje maken die rete intelligent is, het publiek aanvoeld, en zelf het licht erbij aanstuurt, en ook nog netjes kan mixen.
      De groeten => Micha

Comment

• deurklink

Hmm dit is grappig! Afgelopen zaterdag had ik een feestje van een paar vrienden (ongeveer 100 man/vrouw en 180L GROLSCH die schoon op ging...)Hij zou zorgen voor een geluidsetje en ik voor de muziek! Dus ik 2 playlistjes aangemaakt in itunes 1 met "achtergrond" muziek voor het begin playlist van een paar uur en een playlist met "feestmuziek". Allerlei verschillende genre's gebruikt en dat op m'n ipod gezet.

Tot ongeveer 0.00 uur 0.30 playlist achtergrond muziek laten draaien. Ging prima werd hier en daar al mee gezongen! Toen was het oude volk al vertrokken over geschakeld naar de feest muziek alleen start nummer uitgezocht (girl - anouk) en de volume flink op gedraait! Werkelijk waar gekkenhuis! Vrouwen als eerst natuurlijk vollop swingend en meezingend.

Maar ik vond het werkelijk vreselijk! Heb al regelmatig een avond vol gedraaid en had plotseling geen controle! Dus na elk liedje... wat komt er nu? Ging prima! Publiek heeft zich prima vermaakt! Maar vind het toch leuker om zelf het uit te zoeken maar nu kon ik zelf ook meehelpen om die 180L op te maken!

Comment

• djjw
          • Aug 2005
          • 43

nou , denk dat over het algemeen toch nog wel gekozen
          wordt voor n leuk showtje achter de drive inn...
          tenzij je haast al geen geld hebt, dan wordt er toch wel
          bezuinigd op de muziek..
          bij mij komt er in ieder geval geen ipod in.
          realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• admin
            Administrator
            • Aug 2000
            • 1009

Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Comment

• tididi
                • Aug 2001
                • 352

citaat:Geplaatst door admin

moet toch zeggen dat het er geinig uitziet en voor een thuisfeesie kan dit wel door de bocht.
                p.j

Comment

• soundcheckfrits
                  • Jan 2005
                  • 455

whaha kom je aanzette met een cd koffer met i-pods
                  de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Dit wordt de toekomst
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• ljhutten
                      • Mar 2005
                      • 28

haha...ziet er leuk uit !!...

Comment

• Den Berte
                        • Apr 2003
                        • 147

dit is wel lachen ze. eerst zien en dan geloven.
                        sorry ze maar hier geloof ik niet in.

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

citaat:Geplaatst door tididi

Een andere motivatie is dat veel stellen hun bruiloft een persoonlijk tintje mee willen geven door hun favoriete muziek te laten draaien.
                          Iedere DJ met ook maar een beetje gevoel dat ie goed bezig is, gaat van te voren overleggen met het aankomend bruidspaar wat ze wil horen op de avond.

En het budget... Tsja, bij een iPod krijg je nu eenmaal geen lichtshow cadeau en ook een speciaal nummer op een bepaald moment kost ook weer inspanning die je normaal gesproken uit handen geeft.

M.a.w.: de twee voordelen zijn hiermee verworpen.

Conclusie: niet doen. [xx(]

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Ik zou het niet willen op mijn bruiloft. Heeft toch niks, zo'n apparaatje die je muziek afspeeld.
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• rene.derksen
                              • Feb 2004
                              • 649

Ik vindt het wel geinig als vervanger van je cd-speler
                              Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...