of de scans van eurolite zijn er met roto gobo en msd lamp!! en niet duur ts255 uit mn hoofd
scans, heads en trackspots..
Collapse
X
-
Wat ook heel behoorlijke scans zijn met een goede lichtopbrengst zijn de DJ Robo's van Aztek. Ik heb ze zelf een paar keer aan het werk gezien en zag er goed uit. (zijn vrijwel zelfde als Martin MX-1, alleen goedkoper, geen Martin, maar daarentegen wel appart color en gobo wiel.).
Deze zijn ongeveer 170 euro per stuk.
Grt. PimComment
-
ik werk zelf met de Mighty Scans van GLP. Deze scans bevallen mij erg goed! 21 kleuren, 21 Gobo's en een pan en tilt waar je elke hoek mee kan bereiken! Dezelfde functies vind je ook in de Max movinghead van GLP. De scans hebben 6 DMX kanalenen en hebben een losse shutter voor de strobe en de lamp is 250 Watt Halogeen. Verder zijn ze erg compatc en lekker licht! (ong. 9 kg). De Mighty scans zijn wel een tikkeltjes duurder maar ik denk dat je nog een heel eind komt voor 1700 Euro!
Succes met zoeken!
Martijn
P.S: Vermeld de volgende keer even dat het gaat om een drive-in show, en niet om een disco. Dat voor komt al een hoop ellende...Comment
-
-
citaat:
P.S: Vermeld de volgende keer even dat het gaat om een drive-in show, en niet om een disco. Dat voor komt al een hoop ellende...Comment
Comment