hercules dj console

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorgo
    • Aug 2005
    • 13

hercules dj console

hallo allemaal , voor het hercules dj console , heb je een speciale
    soundkaart ofzo nodig ik heb een laptop , gaat dit werken als ik hercules dj console aansluit in de usb en dan werkt het ?
    of heb je iets anders nodig
    en kan je dj luidsprekers aansluiten in die hercules dj console
    alvast bedankt voor hulp [8D]

grtz dj smasher [8D]
    molotsios
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

jap dat gaat werken.(wel goed software instaleren) gebruik de gebruiksaanwijzing van dat ding.!!!!!
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• jorgo
      • Aug 2005
      • 13

wat bedoel je met goed sofware instaleren , ik heb dss dj
      en kan ik gewoon die luidsprekers aansluiten ?
      ik heb het nog niet gekocht maar ik ben van plan het te doen
      thx for help

grtz dj smasher
      13 jaar
      molotsios

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Beste Jorgo,

De DJ-console heeft zelf een ingebouwde geluidskaart (schijnt het). Ik mag aannemen dat de specificaties wel op internet staan? Probeer de Hercules-site, dan wel een willekeurige computerhandelaar.

En kopen? Leuk voor thuis, niet geschikt voor echt draaien op feestjes! Dus dat wordt doorsparen voor PC DJ of BPM-Studio met controller, anders een mooie cd-speler kopen.

Succes!

Comment

• jorgo
          • Aug 2005
          • 13

danku voor de hulp , het is gewoon voor thuis , maar mijn vriend die heeft deze site gegeven en die heeft een beetje materiaal
          die gaat een keer een fuifje maken , ik ga dan ook men laptop met hercules meenemen

alvast bedankt voor hulp
          molotsios

Comment

• dj zedex

he jorgo ik wist niet dat ik dat gezegt had, (ik ben die vriend dj zedex). ik zal het dan maar is doen hemaar ik moet denk ik eerst nog is doorsaperen voor een beteren instalatie [8D][8D](zelf ken ik niks van pc dj dus kan ik je niet helpen

Comment

• mrsensitive
              • Aug 2005
              • 3

ik heb ook als "home dj for fun and small parties" een dj console gekocht, prima geluidskaart dat ding, wat is er gemakkelijk aan: de crossfader ( beter dan mixen met fader op scherm van laptop) , de jogdials ( idem) en de enkele functies die snel toegankelijk zijn.
              aansluitmogelijkheden zijn ook ok. de eventuele latency problemen enz. geloof er geen bal van... gebruik hem op recente laptop en durf zeggen dat ie even reactief werkt als een cd speler. misschien dat er met de eerste reeksen wel iets was, maar volgens mij is dit verleden tijd. ik vind het ook een aanrader in de zin van even dat dj gebeuren verkennen en als je leuk vind misschien wat beter materiaal gaan zoeken... hoe dan ook ikzelf ben nogal een pc fan, dus denk dat ik in geval van verbetering toch zou blijven werken met het controller idee. spijtig genoeg is er niet echt veel keuze voorhanden. greetz

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Nog een nadeel: die crossfader. Ik ben geen fan van mixen met crossfader, geef mij maar liever 2 losse faders (ook hardwarematig). Crossfadermixen heeft toch te veel nadelen. Met name bij mp3z als de volumes nogal kunnen verschillen.

Comment

• jorgo
                  • Aug 2005
                  • 13

jurjen_barel , wat bedoelt u met controller??

ps: kheb al dss dj en virtual dj

grtz jorgo
                  molotsios

Comment

• cowbeast
                    • Jul 2004
                    • 109

Hecules DJ console is een geluidskaart (7.1) Levert zeer goeie kwaliteit kwa geluid. Makelijk aan te sluiten via de tulp uitgangen op de achterkant Lijkt mij logies. Dit ding is gemaakt voor een dobly en gewoon. BTW Uit die handleidingen van tegenwoordig kan je ook veel aflijden vind ik (Heb zelf een DJ console)

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door jorgo

jurjen_barel , wat bedoelt u met controller??
                      PC DJ en BPM-Studio zijn ook computerprogramma's, maar de controller is een soort van dubbele cd-speler, zonder de cd-lades, zodat je het programma kan bedienen alsof het cd-spelers zijn.

Maar daar had je zelf ook naar kunnen googlen of zoeken op dit forum.

Comment

• jorgo
                        • Aug 2005
                        • 13

hallo , kan ik nu gewoon geluidsboxxen aansluiten zonder versterker? in dat dj console

ps: http://images.ldlc.com/photos/00/00/...00376570_2.jpg
                        molotsios

Comment

• Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

Waarom kan ik het antwoord wel vinden samen met google?

O, nog even een waarschuwing!
                          Het schijnt dat er aparte consoles zijn voor de PC en de MAC.

(Dat zal wel komen omdat ik de nederlandsche taal iets beter beheers)
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

Comment

• jorgo
                            • Aug 2005
                            • 13

thx voor de informatie maar ik twijfel nog altijd of het de moeite wel waard is :s
                            molotsios

Comment

• deejayke
                              • Mar 2005
                              • 77

hoi,
                              ik ga maandag zelf eens zo een speelgoedje halen na wat opzoekwerk lijkt me leuk als aanvulling :-D

@jurjen_barel: ik dacht het volgende... virtual dj past de geluidsniveau's van je mp3's zelf aan heb ik ondervonden dus dit zal geen probeem zijn en als je echt met mp3's (wilt) draai(t)(en) dan zorg je er voor dat de geluidsniveau's ongeveer hetzelfde staan want je wil natuurlijk niet voor een verrassing komen te staan :-) (al mijn mp3's zijn aangepast aan elkaar zodat het geluidsniveau onderling niet hoorbaar merkbaar is :-)

@radar: ik meende op de verpakking te lezen hebben (bij ons in de GB :-p) dat de console geschikt zou zijn voor zowel mac als pc, doch de software voor de console verschilt

m.v.g.
                              blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

Working...