Draaitafel met pitch tot 50%?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timmel
    • Sep 2004
    • 111

Zoals al eerder vermeld in dit forum

Lees deze zeer goede review van Reind eens door.

review

citaat:Is dit een technics beater? Gelijkwaardig in ieder geval en als je het correctie gedrag voelt van de motor zeg je meteen: Dit is een absolute nummer 1!!
    Ik ben de draaitafel zelf voor een paar weken terug tegen gekomen in een duitse shop waar hij stond als demo model. Ik heb er een 20 minuten op staan draaien en ik was verkocht. Ik had toen al zo'n idee dat dit een absolute hit zou gaan worden en dat dit wel is een nekslag voor de SL1200 dominantie zou kunnen zijn die jaren lang het hele draaitafel wereldje heeft gedomineerd.

Geen enkele draaitafel heeft namelijk de technics op alle punten kunnen verslaan in al die jaren (als we kijken naar kwaliteit en de prijs buiten beschouwing laten). Deze draaitafel heeft het allemaal in zich en dat was iets wat je vanaf het eerste moment al voelt. Nog niet eerder zat een draaitafel (op de technics na) zo goed in elkaar en streefde hij de SL op bepaalde punten zo'n eind voorbij. Ik zou zeggen welkom in het nieuwe tijdperk van de hedendaagse draaitafel.

Of je zelf overtuigd raakt? Mischien na het lezen van de volgende pagina's en anders zou ik zeggen: probeer hem is uit en kijk uit dat je niet onderste boven valt van de prestaties en de mooie eigenschappen van deze draaitafel.
    (quote van Reind)

niet genoten is altijd mis

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

citaat:Geplaatst door Barthezz80

citaat:Geplaatst door djbirdie

quote van een conculega site:

De PDX-2000 is de ideale keuze voor de "turntablist". Ik zou deze draaitafel echter AFRADEN voor het normale mixwerk. De voordelen van ASTS wegen dan namelijk NIET op tegen de nadelen!
      Nou ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk, wat zijn dan precies de 'nadelen'!
      Ik ga denk ik dan zowieso voor de 'Numark TT-500'! Of heeft iemand slechte ervaringen met Numark? (nogmaals het is een 3de draaitafel voor de extra functies om naast 2 SL-1210 MKII te zetten! en om thuis wat ouwe 78 toeren platen op cd-r te kunnen zetten..
      Heb geen ervaring met de TT500, maar wel met de TTX van Numark. Die heeft als ik het goed heb begrepen dezelfde motor als de 500. Deze beviel erg goed, de motor is erg sterk. Alleen hij voelt wat minder stevig aan als de Technics (plastic faders enzo) en jammer van de speling op de arm, maar daar heb je voornamelijk last van bij stevig scratch werk...
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

maar ik kan dus (als gewone DJ) beter de Numark TT-500 nemen, of de Vestax PDX-2000?
        Iemand daar nog suggesties over?
        Bart

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

PDX juist niet, die heeft oa een rechte arm en is meer geschikt voor wat meer scratch-werk... en niet gewoon plaatjes-draai werk
          Vitality Show

Comment

• Barthezz80
            • Aug 2004
            • 365

citaat:Geplaatst door Roeltej

PDX juist niet, die heeft oa een rechte arm en is meer geschikt voor wat meer scratch-werk... en niet gewoon plaatjes-draai werk
            oke, dat komt mooi uit, ik had dat idee zelf ook al een beetje![8D]
            Het is dus de Numark TT-500 geworden! Zodra die binnen is zal ik op het forum laten weten hoe die is (voordelen/nadelen etc)
            Bart

Comment

Working...