Wat vraag je voor je show???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oekie
    • May 2005
    • 34

Wat vraag je voor je show???

Beste Mensen,

Aangezien er zat mensen zijn die een drive in show hebben en soms voor achterlijk lage / hoge bedragen zich verhuren, is mijn vraag wat is de onderstaande show waard voor een avondje feest????

Dit is de materiaal lijst:

- Dynacord Powermax 5
    - 2x Numark CDN-90
    - Numark PPD-9000
    - Sony MDS-E10 minidisc
    - Beyer Dynamic Opus NE 500 S

- Martin detonator
    - Martin Freekie
    - Showtec light-jockey
    - 2x T-Balk met elk 4 par 56 spots
    - 2x Martin Mania EF-1i
    - Martin T-Rex
    - 2x Martin MX-1 (Staat nog niet op de foto)
    - Martin Atomic 3000

- 2x Showtec Snowbreeze
    - 2x Martin Magnum 800

Graag jullie reactie!
    Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!
  • pilot
    • Nov 2003
    • 267

Apparatuur is niks mis mee,maar het gaat er natuurlijk voornamelijk om hoe je draait.Er is ook nog iets van waar ben je zelf mee tevreden.Ik kom uit bergen op zoom voor deze show en 5 uur muziek wordt bij ons in de buurt zo'n 275 tot 300 euro betaald ex BTW.Zet je deze show in breda weg dan kan je zo 50 euro meer vragen.
    master-qsc en de rest

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

ik denk dat 400 euro een mooie vriendenprijs is......is het een vreemde zou ik er nog meer voor vragen.....maar als je er van moet leven zou het denk ik rond de 600 ex kosten

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

Wij knallen zo'n showtje weg voor 250euro ex btw (dit is tevens onze beginprijs, voor minder gaan we niet weg)Wel hebben we voor dat geld dan nog twee bassen meer staan (dus kunnen we waarschinlijk iets meer volk aan, dan bij deze set het geval is).groeten Arjan

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

Erg net showtje.

Uitgaande dat een Powermax set hier EUR 150,- kost, 8 Par 56 EUR 50,-, Trusset EUR 50,- etc etc. Kan je voor deze show prima € 300,- Ex vragen.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Aangezien ik zelf als dj weet wat ik kost, lijkt me dat je met de showprijs van max en de gage van een dj inderdaad uitkomt op iets tussen de 500-800 euro in de Btweetjes
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Intamin_AG
              • May 2005
              • 34

Ik begin met 250 euri's. dan ist kijken hoever je moet enz enz.. Het nadeel is dat als je komt met mjah ik kom voor 400 euro men zegt. joh die doet het voor 250. Weg klant.. de standaard drivein shows komen nietmeer boven de 300 uit.. te vel kapers op de kust...

Comment

• arie
                • Feb 2003
                • 550

dat is hier dus ook het probleem teveel concurentie, en daardoor moet je wel onder de prijs gaan werken anders krijg je gewoonweg niets meer, en dan kost het nog meer geld!groeten arjan

Comment

• tha_dj
                  • Jan 2004
                  • 375

Ach....gewoon lekker je eigen prijs aanhouden en zorgen dat de mensen een super geslaagde avond hebben door jou en je draaikunsten......want een betere reklame als mond op mond reclame is er niet.
                  En ook al ben je iets duurder als een concullega, het gaat erom dat jij ervoor zorgt dat het publiek een geslaagde avond heeft en veel zuipt want dat is goed voor de baar omzet.
                  Tegen ventjes van 15 die voor 100 euro komen kan je toch nooit op, en zeker niet als je een nette drive-in bent die een BTW factuur levert ( doen 9 van de 10 ook niet eens omdat het alleen maar maakkelijk bijverdienen is voor die mensen, terwijl ze eigenlijk gewoon aan brood roof doen en zouden moeten worden aangepakt.
                  your light !

Comment

• Robert
                    • Aug 2000
                    • 630

Je moet je niet alleen onderscheiden door prijs, maar vooral door kwaliteit. Dan krijg je inderdaad een goede naam door de mond-tot-mond reclame, en iets beters is er niet.

Voor wat betreft ventjes van 15 die voor 100 euro komen: Die doen over het algemeen weinig feesten waar men anders een show van 500 euro had laten komen. Misschien is er wel markt voor die kereltjes die zo graag met boxen sjouwen. Toen ik 15 was draaide ik maandelijks voor 150 gulden (!) op de 'tienerdisco' bij ons in de buurt. Zaterdagavond van half 8 tot half 11. En ik vond het fantastisch. En een professionele drive-in show had de organisatie echt niet kunnen betalen, dus ik heb niet echt het gevoel dat we toen aan 'broodroof' deden.

Overigens is onze drive-in show later uitgegroeid tot iets wat te vergelijken valt wat hier in de eerste posting op de foto staat. Wij vroegen daar 250 euro ex. btw per avond voor.

Comment

• Mathijs
                      Moderator
                      • Aug 2002
                      • 1353

Een show als dit voor 250 - 300 euro weg zetten is zonde van de tijd.
                      Dit maal twee is uiterst redelijk.

Het onderscheiden van kwaliteit is natuurlijk zeer belangrijk.
                      Iemand die al 20 jaar draaid kan simpelweg een stuk meer vragen dan iemand die twee jaar draaid. Dit stuk ervaring is bijvoorbeeld bij bruiloften zeer belangrijk.
                      Hiermee mag je ook de show aanprijzen.

Comment

• john1968
                        • Aug 2004
                        • 46

Was het trouwens een beachparty met al dat zand op de vloer??? Lekker voor je installatie! Je hebt toch wel schoonmaak kosten gevraag! whahahha

Comment

• jens
                          • Aug 2004
                          • 1066

ik ken mensen die hebben eeen bruiloft show.....simpele set niks bijzonders leuk concept eromheen en hoppa 750 ex de btw...nou elk weekend is die op pad

kortom je moet er wat speciaals van maken en exclusief zijn....dan willen mensen je maar al te graag hebben

Comment

• Niek...
                            • Nov 2001
                            • 1094

Lol; ik zie 6 zwanenhalsjes op 1,50 meter
                            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• soundcheckfrits
                              • Jan 2005
                              • 455

off topic: in dat middelste paneel van de dj-meubel zijn dat led-tubes???? of zie ik dat helemaal verkeerd??
                              de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

Working...