Statieven kopen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommie
    • Jul 2004
    • 9

Statieven kopen

Ik ben opzoek naar 2 nieuwe statieven voor mijn Par-lampen. Er staan er een aantal in de shop hier, maar welke zijn nou goede voor mijn doeleinden? We draaien nu ongeveer 1 keer per maand, dus ze moeten na een half jaar niet meteen versleten zijn. Aangezien we nog maar 16 zijn ligt het budget, net zoals bij vele anderen, niet hoog; 50-100 euro. Waar zit normaal gesproken het verschil tussen de statieven? Hebben jullie ervaringen met de iets goedkopere statieven, en welke kunnen jullie ons dus aanraden?
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

check '' zoek '' (rechtsbovenin) misschien staat daar ook wel wat info tussen
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Je wil een serieuze reactie?
      dan zal je ook serieuze info moeten geven!

1e: hoeveel kilo ga je aan een statief hangen?
      2e: welk transportmiddel heb je tot je beschikking
      3e: Je wil wereldspul voor een niet werelds budget....waar denk je dat de schoen gaat wringen?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Tommie
        • Jul 2004
        • 9

Wat er aan komt te hangen:
        4x Par 56 Short en eventueel nog effectjes. (Hoeveel wegen die dingen ongeveer?)

Transportmiddel: grote auto en eventueel aanhangwagen, dus dat is geen probleem.

Wereldspul is wat overdreven, gewoon spul wat goed genoeg is voor een drive-in showtje.

Comment

• Italio
          • Jan 2004
          • 47

zou het tweede hands zoeken, is een stuk goedkoper en vaak nog wel goed van kwalitiet
          Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• Andree
            • Aug 2001
            • 119

Is het voor jou niet leuk om te kijken naar zo'n Truss systeem. Ik heb hiervoor een Velleman statief met 3 meter platte truss. dit soort systemen kan je ook wel hier op de site vinden. Kan je aan iedere kant twee parren zetten en twee effectjes. Misschien ook nog een black-light tl in het midden.

succes.
            Andree
            Het kan in Almere

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

admiral stand, heette vroeger powerdrive, en is tegenwoordig ook met vergrendeling te koop.

ca 120 ex per stuk, bijna 4 meter hoog.

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Powerdrive's zijn idd lekkere stands, stevig (wel zwaar) maar het gaat nooit kaduuk.

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=7568 dus...

Comment

• Roeltej
                    • May 2001
                    • 761

zelf goede ervaring met showtec paaltje om 4 parren omhoog te houden, wat het verder kan hebben weet ik niet.
                    zit alleen geen borgpen in...

maar persoonlijk zou ik nu liever voor een powerdrive oid gaan.. lijkt me gewoon net iets degelijker
                    Vitality Show

Comment

• deejayke
                      • Mar 2005
                      • 77

ik gebruik de LS-7 van JB-systems deze kunnen tot een 20kilo dragen en ga tot 2m80 hoog dacht ik, deze zijn tevens zeer snel te demonteren en te vervoeren omwille van het licht gewicht opzich
                      gewicht van je effectjes habgt er van af he, zo een smipel flowerke weegt een 2 kilo dacht ik (staat steeds in je handleiding)

grtzzz
                      blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

Working...