drive in in zilverfolie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Er zijn ook spiegelmatten verkrijgbaar (dus zelfde idee als een spiegelbol, maar dan in een plat vlak), daar moet je wat creatiefs mee verzinnen.
    Een ander idee is om een backdrop te huren van zwart doek met kleine 'glinstertjes' erin, dat zit er wel luxe uit. [8D]

Zo veel mogelijk glimmend spul van je opdrachtgever? Denk eens met je opdrachtgever mee, dat als alles glimt, dat het dan overkill is. Je moet juist heel veel duister houden (aan de wanden iig) en dan kleine subtiele glitterdingen die er dan echt uitspringen. Dan wordt het pas echt mooi.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

en om al dat glimmend spul mooi te laten oplichten moet er wel wat licht aanwezig zijn. wan zoeken jullie te gaan gebruiken?
      exit night into LIGHT

Comment

• movinghead
        • Aug 2001
        • 559

Hier in Groningen hadden ze het een keer gedaan in de Blauwe Engel, lange banen zilverfolie.
        Probleem: Als je goeie bassie in je speakers hebt loopt alles te zingen, te knetteren en te kraken. Maar het "oogt" wel geinig, indien netjes en strak opgehangen.
        [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• LJ_jacob
          • Aug 2003
          • 293

hmm... aluminiumfolie niet dus, dat andere zilverfolie wat eerder beschreven is trilt dat niet???

to (ice): dat valt inderdaad net ff buiten budget, en aangezien op zo'n feest >90% toch knetterlam is zien ze toch het verschil niet tussen glim en "glim"...

to jurjen: jep, daar heb ik al naar gekeken, maar dat vond ik een beetje link, iedereen is dronken en er hoeft maar 1 sukkel zo'n mat te grijpen en naar iemands hoofd te slingeren en we kunnen een retourtje ziekenhuis rijden....

to uprgading your system: voor dit doort dingetjes was ik dus bang, vandaar dit topic :P, niet dat ik het expres doe maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

Intussen heb ik al een hele doos oude cd's te pakken gekregen, ik ga daar maareens wat leuks mee verzinnen
          Iemand nog info over de brandveiligheid van die kleine spiegelbolletjes?
          mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1067

je heb ook bij een beetje goede bouwhandelaar zilveren isolatie op rollen en is maar een halve cm dik.....word vaak gebroukt ook als isolatie voor achter de radiatoren in oude woonhuizen of iets dergelijks.....dat is net effe steviger en zal ook niet storend mee gaan trillen

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Dat idee met die CD's is best aardig... nog leuker als je wat oude fittingen kunt regelen, gaten in de CD's uitboren en peertjes erdoorheen op een dimmer... als je heldere peertjes gebruikt is dat echt een vet gezicht!

Als je een beetje slim bent kun je zo'n decoratie natuurlijk makkelijk vaker gebruiken wanneer je met je drive-in op pad bent!

Comment

• vic
                • Jun 2003
                • 93

We gebruiken op deze clud altijd een beetje dezelfde set.
                bestaand uit 4 518
                2 4 barre
                2 effectjes
                mischien nog 1 atomic maar dat is nog niet zeker
                mschien nog in de zaal her en der wat parre versprijd.
                het nadeel van deze ruimte is dat hij heel erg laag is en je dus niet erg oog kan komen
                hoezo wou je dit weten stekelvarke
                greetzzz
                vic

Comment

• dejongens
                  • Aug 2004
                  • 29

Ik kan nu al niet meer wachten op foto's van deze glitter party!

By the way,... tip:

Maak een bak waarvan de achterkant gekreukeld zilverfolie is, en daarvoor een plexieglasplaat bedekt met kleurenfilters,... op deze manier krijg je een shinie disco look!

Suc6 ermee
                  Jeroen --> Het beste idee, komt op de wc! <--

Comment

• DJ Crazy Sound
                    • Jan 2005
                    • 63

Koop een stel cd'tjes knoop er een touwtje aan en hang ze op. paar spotjes erop en klaar!!

Comment

• LJ_jacob
                      • Aug 2003
                      • 293

dit komt allemaal wel goed
                      mensen bedankt voor de tips en ik zal na het toernooi(24-25-26 juni) de foto's hier plaatsen
                      nogmaals bedankt!
                      Groetjes!
                      Jacob
                      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• me_myself_and_i
                        • Feb 2005
                        • 4

zelf heb ik thuis ook cd's opgeplakt op plafon , maar ik zie bij de uitgaansgelegenheden etc in de buurt wel eens platen waar ze cd's op plakken en die dan neerzetten best mooi
                        ( bijv voor de booth).

isolatie folie is handig, thuis heb ik dat ook gebruik en daar plexiglas overheen liggen ( cm dik)

ziet er prachtig uit , zeker als er lampen op schijnen.

Comment

• djbirdie
                          • Oct 2002
                          • 509

citaat:Geplaatst door LJ_jacob

en ik zal na het toernooi(24-25-26 juni) de foto's hier plaatsen
                          das volgens mij al geweest, [] ben benieuwd!
                          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...