halle allemaal, ik heb een probleem, als ik mijn versterker gewoon hard aanzet hoor ik mijn filter mee trillen[:0], ik wil dat verhelpen...hoe kan ik dat doen[?] greetzz
filter in me speaker trilt mee
Collapse
X
-
Met een paar schoeven goed vast zetten in je kast, evt iets van tochtband ertussen. Maare als je je versterker echt "goed" hard zet dan mag je dat filter eigenlijk niet horenM.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200 -
maar kijk...het probleem is..het is een plastic cabinet, en daar kan je niet zoals bij een houte kast even zomaar wat schroeven erbij zetten, maar ik even alles extra goed vastdraaien, want misschien heeft dit effect, als iemand nog enige tips of iets dergelijke heeft..wil ik graag horen...greeetzzzComment
-
noujah, ik denk niet dat het zo slim is om even een klots lijm erachter te kloderen, als ik er echt nog een keertje problemen mee krijg, dan breng ik ze even bij de muziek zaak hier in de beurt, en dan laat ik hem een grote beurt geven , plus dat ik dan nog even er bij zeg dat het filter bij hoge volumes meetrilt en vraag ik of die dat even beetje proffesioneel kan oplossen, maar tot die tijd laat ik het zo greeetzzzComment
-
hahahah en hoe denk je dat ze dat profi oplossen??
bubbeltjesplastic er achter! hahahah, heb het al vaak gezien, en geeft geen problemenJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Lijmpistolen en trillingen is GEEN goed idee. Geloof me: ik ben de meest ervaren lijmpistoolman ter wereld vrees ik. Het is namelijk het enige waar ik mee kan omgaan mechanisch. Naargelang je de lijm gebruikt kun je hem inderdaad als tijdelijk gebruiken om eventueel later mooi uit te breken maar door de trillingen in de box zal ie van zichzelf wel breken. En als je hem gebruikt op de manier om hem supervast te zetten is er bij trillingen nog altijd risico want supervast met een lijmpistool is nog niet altijd heel supervast. Als je hem echt vast wil zetten en trillingsvrij: TEC7
Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
zelf erg vaak als techniek gebruikt (in grotere actieve subsystemen) en nooit last van "gebroken" lijmstrips. de lijm is hoe ik het monteer, nooit zelfdragend want dat doen de schroeven wel.
maargoed ieder zn mening, ieder z,n werkwijze. volgensmij is de topicstarter al geholpen dus laten we deze discussie maar stoppen.
m.vr.gr. j@nsComment
Comment