Numark CDN-34

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • John Smits
    • Nov 2001
    • 111

Numark CDN-34

Heb hier een dubbele cdspeler NUMARK CDN-34. Beide spelers beginnen kortje loopjes te draaien, ik bedoel op sommige posities springen ze telkens een stukje terug in de tijd en blijven dus hangen. Beide loopwerken hebben hetzelfde probleem. Heeft iemand ervaring cq een oplossing?
    mvg John
    Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

manual -> dealer -> importeur ? ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die hier dubbele cdspelers gebruiken laat staan ze ook nog repareren en dan ook nog hetzelfde probleem als jou zijn tegengekomen...
    De groeten => Micha

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Onderwerp gemoved naar juiste forum, denk niet dat live forum iets van doen heeft met cd spelers
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

lekker opsturen die handel, als je nog garantie hebt al helemaal!! gewoon inpakken en terug naar waar je hem hebt gehaald.. zoiets moet je zelf niet aan gaan kloten..
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• pro`d`user
          • Jun 2002
          • 534

citaat:Geplaatst door Ibvee

manual -> dealer -> importeur ? ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die hier dubbele cdspelers gebruiken laat staan ze ook nog repareren en dan ook nog hetzelfde probleem als jou zijn tegengekomen...
          Hoe zo dat nou weer niet?
          Wij hebben wel dubbele cd-spelers en volgens mij genoeg anderen ook.

Gewoon van je garantie gebruik maken als dat nog kan, ik zou hem denk ik sowieso naar dealer brengen. Weet je zeker dat het goed gemaakt wordt.
          Barry K.
          Wij werken met EV ole ole
          In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

Working...