hk actor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jan-andries
    • Dec 2004
    • 50

hk actor

Heeft er iemand ervaring met deze set??
    Ben namelijk van plan om er één te kopen en in de nabije toekomst deze dan uit te breiden tot een dubbele.
    Ik heb vooral vragen over de duurzaamheid en hufterbestendigheid van deze set.
    Ik verhuur namelijk veel discobars aan dj's zonder dat ik erbij ben (opzetten en wegwezen dus, maar meestal zien deze sets wel zeer veel af) en ik wil weten dat ik mijn systeem wel enkele maanden kan gebruiken.
    Iemand met echt nuttige info?

Iemand nuttige tips?
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik heb deze set verschillende malen gehoord en moet zeggen dat ik het niet verkeerd vindt klinken. helemaal ongelofelijk vindt ik hem ook niet, maar zeker niet verkeerd.

maar ik zou zeggen, ga even lekker ernaar luisteren, en kijk zelf hoe je hem vindt
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

En...er is tegenwoordig de nieuwe uitvoering....Wat ik mee gekregen heb van de importeur is de nieuwe ACTOR DX nog beter hufterproof. Ook is de klank te wijzigen voor DJ/Live gebruik.
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...