DJ's...........pfffffffff

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

DJ's...........pfffffffff

Tja, ik doe zelf ook wellus dixo, ik brei ff verder op de limiting-topic. Bij mij is er ook geen rood licht op mijn mixer te bespeuren. Maar ik heb laatst met zo'n pik van 538 gewerkt. Afgezien het feit dat hij ongelooflijk arrogant is (als je 3 minuten voor het eind van het feest vertrekt heb ik echt geen goed woord meer voor je over), is hij echt zo dom als een koe met BSE. Voortdurend zeiken over zijn monitor (hij had 1,5 kW recht in z'n bek en dan nog nix horen), en maar klagen dat de limiter teveel 'pompt'. Dat klopte ook wel, maar ik was niet degene die daar iets aan moest doen, dat was hij zelf). Vooral de laatste 10 minuten..... ik zweer bij de headroom van Dateq, maar het klonk afgrijselijk. We waren dan ook ff bang dat we een KF650 setje naar z'n klote hadden geholpen. Na afloop ff op de mixer gekeken. Geloof het of niet, zonder overdrijven: alles wat draait helemaal rechtsom (gain, toonregeling) en alles wat schuift helemaal omhoog (kanaalfaders+master)!!!!!!!!!!!!!!!!!. En dan zo'n PIK die erbij hoorde om vooral erg interessant te doen zeggen dat wij de mixer niet goed hadden afgeregeld. Het is toch gewoon om te janken????

Groetjes!

M'n baas heeft EAW olé olé!

Bijgewerkt door - geluidmoderator op 10/09/2002 00:05:02
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>
Working...