Xone 62

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

Xone 62

Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen : A&H XONE62 DJ MIXER !

Heb toch besloten om deze aan te schaffen en mijn Pio 500 en 600 op te ruimen ........
    Zodat ik er nog meer kan gaan kopen ( Xone 92 )
    Met Pio alleen een hoop ellende gehad ( met de 600 minder )
    Pio's zijn op zich leuke tafeltjes maar niet voor intensief gebruik heb ik ermee gemerkt.

Zijn er mensen die goede en/of slechte ervaringen hebben met de Xone 62 mixers ??
    Heb in ieder geval al gemerkt dat de geluidskwaliteit 10X beter is dan de Pio's. Faders en potmeters een stuk degelijker kortom de hele tafel is gewoon TOPPIE.

• Christiaan Visser
    • Apr 2004
    • 235

In 1 woord: TOP!

Echt, je betaalt er wat voor maar dan heb je ook wat!
    Ik heb er nog geen enkele slechte ervaring met het mengpaneel gehad en toch wordt hij zeker 3 á 4x per week gebruikt!
    Vooral de geluidskwaliteit is prachtig, hij stuurt perfect uit waardoor een soundcheck voor ons eigenlijks niet meer hoeft voor een disco.

edit door mod: plaatjes???? i dont think so

Edit: Sorry mod, even vergeten dat we in het Drive in forum zitten en niet in het foto-drive in gedeelte.. Mijn excuses.
    Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• mr_dick
      • Mar 2005
      • 28

Ik vind A&H t.o.v pioneer een veel betere optie.

Het geluid is een stuk cleaner en ook laat de xone zich niet zo snel oversturen als er weer eens een dj in het rood staat te draaien

Comment

Working...