luidsprekers voor drive in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discover
    • Feb 2005
    • 108

luidsprekers voor drive in

hoi ik ben van plan in de zomer vakantie de dap AX-15b te kopen werkt iemand met deze baskast graag gebruikers ervaringen

en dan bedoel ik echt 1 baskast met 1 top per kant wat ik later na nog kan uitbereiden met 2 bakkasten en 1 top per kant
    maar nu weet ik niet welke top ik er bij kan pakken mijn besteding is ongeveer €800

bedankt voor alle reackties
  • discover
    • Feb 2005
    • 108

owja de €800 is zonder versterker(s)

Comment

• tinuhz
      • Apr 2005
      • 48

hoeveel watt moet het ong zijn heb je al 1 versterker?
      Martijn

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

citaat:Geplaatst door tinuhz

hoeveel watt moet het ong zijn heb je al 1 versterker?
        Dat is bijna niet (lees: niet) van belang.
        Ik raad je toch aan om eerst te gaan kijken naar 2 behoorlijke topjes die je eerst fullrange kan gebruiken en dan later subs daarbij aan te schaffen.
        Zo kun je wat betere topjes aanschaffen waar je langer plezier van zult beleven.
        Kijk eens wat tweedehands rond
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• discover
          • Feb 2005
          • 108

ik heb net nog op internet gekeken ik ik zat te denken aan www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=4458

maar welke versterker kan ik er dan bij doen

Comment

• discover
            • Feb 2005
            • 108

( je moet er aan denken dat ik een beginnende drive in ben
            ben ook nog maar 15 jaar en werk net

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

RW-15 is niks mis mee om te beginnen. Alleen als je er meer mee gaat werken moet je ze maar weg doen. Ik vind persoonlijk die RW serie beter klinken dan die PRO (oid) serie. Om mee te beginnen is het een leuk kastje. Je kan ze zelfs vliegen durf er alleen niet onder te lopen dan. [:P]
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

Hoi,

De RW15 heb ikzelf gehad, maar ik vond ze niet goed. Wel voor het geld, maar ik had er heel snel niet meer genoeg aan. Er komt niet echt veel 'herrie' uit die luidsprekers, en bovendien het ergste was dat de hogetonen erg zwak is. Eigenlijk klonken die RW15's gewoon NERGENS naar. Maargoed, kleine feestjes tot 30 man goed te doen, toch zou ik liever de K112 of (nog mooier) de K115 als top.

De baskisten; de AX15b heb ik gehoord, een paar keer duidelijk. Voor het geld gewoon niets te klagen. Gaan vrij diep, ook het interne passiefe filter is goed in orde. De kast is gebouwd uit 15mm multiplex wat de kast niet onnodig zwaar maakt. Driver ook bekeken; ziet goed uit. Wel een metalen korf (wat wil je voor dat geld..) maar een vrij grote magneet. Baskisten gaan lekker diep, en dragen voldoende voor feesthalletjes, café's e.d. Kasten zijn overigens wel best groot vind ik, maar zijn goed te tillen (vooral in tegenstelling tot bijvoorbeeld de RW18b (bijna dezelfde afmetingen) met een spaanplaat kast).
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• discover
                  • Feb 2005
                  • 108

welke top kan ik dan beter pakken ik wil feesten doe van 50 tot 100 man

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Als je budget klein is moet je even kijken naar dit
                    The page you're looking for doesn't exist or has been moved.

sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Bastisito
                      • Sep 2004
                      • 185

Tussen de K112 en de K115 zou ik absoluut voor de 112 gaan. Klinkt veel beter in het midden gebied en de bas is inderdaad wat minder als bij de 115 maar dat is (later) prima aan te vullen met een subje.
                      Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• discover
                        • Feb 2005
                        • 108

behringerluidsprekers heb ik veel slechte gebruikers ervaringen over gehoord een vriendje van mij is in frankfurt naar de discobeurs geweest en daar stond dat set ook maar echt diepe bassen die waren er geen

Comment

• Dr. Edie
                          • May 2003
                          • 671

@Bastisito;
                          Laat je hem in orginele staat ben je inderdaad beter af met de K112, ben je een beetje technisch aangelegd kan je van de K115 een bijzonder mooi klinkende luidspreker maken! Met een paar correcties op het filter verslaat hij gerust de K112 in zowel klank als volume.

@Discover;
                          Tsjah, DAP heeft ook niet bepaald een goede naam, toch heeft DAP zowel goede als minder goede producten. Niet naar het merk kijken, maar naar het product. Zo vind ik de Behringer bassen voor het geld best prima klinken. De toppen vind ik ruk. Bovendien is dit een nieuwe reeks, en ben er erg benieuwd naar!

Laten we eerst eens kijken wat het budget is van discover.
                          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• PowerSound
                            • Nov 2001
                            • 1892

Als je tot 1000€ kan geven zou ik echt eens denken over een paar AG Audio Pro PS115 kasten. 400Wrms (500W AES), 15" (4" VC) en echte 2" Neodymium ! Klaas heeft ze al gehoord.
                            PSL Bvba powered by
                            L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                            Yahama LS9-32 / MC7L-48
                            Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                            Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• sis
                              • Jul 2003
                              • 3305

citaat:Geplaatst door discover

behringerluidsprekers heb ik veel slechte gebruikers ervaringen over gehoord een vriendje van mij is in frankfurt naar de discobeurs geweest en daar stond dat set ook maar echt diepe bassen die waren er geen
                              Natuurlijk niet, da's toch logisch
                              Wil je echte diepe bassen en serieuze toppen dan mag je jou budget van 800 euro opdrijven naar 8000 euro !
                              Zo is het nou en niks anders
                              sis
                              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...