Sneeuwmachine

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

idd
    dat bedoel ik
    ben blij dak niet alleen deze mening deel.
    het stinkt naar afwasmiddel.
    mvg
    jeffrey

Comment

• VERVALLEN

Ja, idd

Ik sluit me er volledig bij aan. Mss is dat enkel bij de antari dingen? Maar dat betwijfel ik. Rook ruik je immers ook, maar dat is niet hinderend.
      Toen op die fui stonk het enorm. Zo hard op sommige momenten dat zelfs mijn bier naar detergent smaakte! Afschuwelijk was dat! Maar wel mooi.

Comment

• LodeS
        • Jan 2005
        • 45

Was dat niet gewoon een kwestie van verkeerde vloeistof in de tank doen?

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1066

of gewoon voor het eerst z'n ding gaan bijvullen en dan denken wat slaat die bende op je strot.......uiteindelijk conclusie dat je het moest mengen met water.....ik denk huppa net als een rookmachine erin gieten en klaar ...was ook vrij duur z'n can.....(meer iets voor the hall of shame denk ik zo )

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

ken hier in de buurt ook iemand die had der dubbero of zo in gepleurt

feest was zoo dicht
            iedereen rode ogen!

groetjes,
            Bas

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

ik ging hem even uitproberen in de loods dus kwam er wel op tijd achter....zal je gebeuren op een feesie

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Je hebt concentraat en je hebt RTU-vloeistof.
                Concentraat is in verhouding vele malen goedkoper.
                Ik dacht dat je 25 liter haalde uit een flesje concentraat van 12,50.
                Zo duur is dat spul dus helemaal nog niet.
                Ik schrok alleen wel even hoe snel die tank leeg was voor de eerste keer.
                Je verwachting is toch dat het ongeveer met dezelfde snelheid gaat als dat een rokertje leeg gaat, dit is dus niet zo.

We're ready to party, are you?

Comment

• joepadmiraal
                  • Oct 2002
                  • 34

Ik heb een paar keer zo'n ding mee gehad (op après-ski feesten) en heb er wisselende ervaring mee.
                  De ene keer wordt het als hinderlijk ervaren en de andere keer vind iedereen het ineens geweldig.
                  Terwijl het toch op de meeste feesten hetzelfde soort publiek was (vanaf een jaar of 18 tot 30).

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Je moet echt weten wanneer je zoiets doet, ik zou bijna zeggen dat dit toch te maken heeft met je publiek aanvoelen.
                    Wij hebben een aantal keer gehad dat we besloten hebben het toch maar niet te doen, gewoon omdat het niet bij de avond paste.

Comment

• Intamin_AG
                      • May 2005
                      • 34

Wij willen een kleintje hebben voor bij de disco, Gewoon als fout effect. We doen op elk feest wel een kerst nummer en staan we als kerstman verkleed achter de disco, Niets leuker dan ook nog eens een sneeuwding los telaten. Tis ok maar voor 1 nummer per avond. Surgestie's anyone?

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Budget?
                        Als je echt op zoek bent naar een kleintje, de Snowbreeze nemen.

Comment

• rene.derksen
                          • Feb 2004
                          • 649

Locale disco hier, time out, gebruiken ze sneeuwmachine's er hangen er een stuk of 4 in het grid en worden vaak in combinatie met blinders gebruikt, of stoboscoop, er mooi effect. Allen gaat je drankje er raar van smaken
                          Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...