gebruikerservaringen behringer dx 1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discover
    • Feb 2005
    • 108

gebruikerservaringen behringer dx 1000

hoi allemaal

ik wil de dx 1000 kopen maar zijn er veel goede of slechte ervaringen mit dit ding je kunt hieronder je ervaring plaatsen

ps de mensen die dit ding niet hebben en ook goede of slechte reacties hebben gehoord van vrienden of kennissen kunnen het er ook bij zetten
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

staat volledig beschreven in de faq. voila: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=2203

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

Je moet wel snel beslissen want deze mixer wordt niet meer gemaakt...
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• discover
        • Feb 2005
        • 108

ik weeet dat hij niet meer word gemaakt maar ik wil um misschien eind deze week of begin volgende week ook bestellen

aan ronny bedankt voor de link

Comment

• DJ F-Zero
          • May 2005
          • 26

heeej, ik heb onlangs nog bij mij in de buurt zo'n Behringer DX-1000 getest, voelt prima aan, soepele faders etc etc, de prijs is ook prima, maar bij behringer is vaak het geval dat de faders beginnen te kraken of te lekken, dat wel goed t repareren valt, maar die reparatie kosten die je dan kwijt ben kon je ook in je spaarpotje doen en dan voor een klasse hoger mengpaneel sparen. maar het is perfect voor de beginnende dj die veel aansluitmogelijkheden wil.

Comment

• discover
            • Feb 2005
            • 108

ik heb hem nu al 2 weken en een paar keer bij ons op zolder gebruikt het is een goed ding voor de prijs veel funkties veel aansluitmogelijk heden

Comment

Working...