hier wordt een systeem uitgelegd met een verhouding tussen watts en een hoeveelheid luisteraars, wat vinden jullie hiervan, is dit geloofwaardig? (Over het Behrigner-merk zullen we het maar niet hebben dacht ik?)
Geloofwaardig?
Collapse
X
-
Met 2x150 Watt 100 man kan je vergeten denk ik, iedem voor de rest.M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
Sorry ik reageerde hierop, was vergeten te quotencitaat:Geplaatst door Dj Mark
Deel die vermogens maar door 2, dan is het iets realistischer. Maar wat mankeert er aan het merk Behringer?
Dan kom je wel op 2x150 watt
M.v.g. Sander
-
Dan wel, maar of je er 100 man mee red weet ik niet, heb 't niet in de praktijk mee mogen maken met die set die jij opnoemt.citaat:Geplaatst door Speakertje
Sorry ik reageerde hierop, was vergeten te quotencitaat:Geplaatst door Dj Mark
Deel die vermogens maar door 2, dan is het iets realistischer. Maar wat mankeert er aan het merk Behringer?
Dan kom je wel op 2x150 watt
Comment
-
heb zon setje bij een klant staan, en inderdaad, die 500 man kun je vergeten, maar een man ofn 100 a 150 gaat prima. Wel met een enkele sub per kant, maar dat doet niet zo veel ter zake.Comment
-
waarom met die juist wel denk je? geloof het maar niet, dat beetje meer vermogen zal het niet maken. Voorwat wil je perse een setje dat 500man aankan? Heb je dat echt nodig? wil je dat perse op je verhuurlijst kunnen zetten: " tot 500 man " ?
mvg
ronnyniet zagen, gewoon doen!Comment
-
Zo komen we eigenlijk weer bij de discussie "hoeveel vermogen voor hoeveel personen terecht".
Hier is zeer moeilijk een antwoord op te geven.
Voor het feestje van de plaatselijke bejaardenclub zullen die cijfers waarschijnlijk wel kloppen, maar voor een houseparty zul je misschien 3 keer zoveel nodig hebben.MVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & LightComment
-
Ik houd meestal aan als stel regel:
2 watt per kop.
Maar er is ook nog een verschil of behringer beweerd dat ze 300 watt zijn of dat bijv. JBL dat doet.
Watt is een ruim begrip in dit soort setjes.
100 echte watts gaat namelijk al best hard maar dat kunnen goed 300 behringer watts zijn.
Maar met 2 watt per kop zit je volgens mij bij behringer ook wel redelijk goed.
Greetz GafferComment
-
Rendement speelt bijvoorbeeld ook een belangrijke rol. En de wat de een hard vind dat hoeft de ander nog niet te vinden.M.v.g. Sander
-
Ze zijn tegenwoordig goed in het produceren van ruisssssssss....Was vroeger wel anders..toen het ook nog in de duurdere prijsklasse zat...citaat:Maar wat mankeert er aan het merk Behringer?
Dan moet je denken aan een paard over laten..Er bestaan systemen van 150 watt, waarmee je 500 man draaid...citaat: Met 2x150 Watt 100 man kan je vergeten denk ik, iedem voor de rest.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment

Comment