Welke muziek te draaien op communiefeest.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Crazy Sound
    • Jan 2005
    • 63

Welke muziek te draaien op communiefeest.

Beste mensen,

Komende zondag moeten wij draaien op een communiefeestje in Emmen.
    Een communie is groep 4 dus ongeveer een leeftijd van +- 8 jaar.
    Welke nummers kunnen wij het best draaien.
    Ik zat te denken aan chipz, djumbo, top 40.
    Graag zou ik horen welke nummers jullie zouden draaien.

De groeten.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

hele emmers K3 uitstorten, desnoods op een dvd met beeld achter je...

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door **************

hele emmers K3 uitstorten, desnoods op een dvd met beeld achter je...
      vergeet Plop niet
      maw alles wat Studio 100 te bieden heeft
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Percy
        • Jan 2005
        • 80

Ik zou vooral niet vergeten dat die kinderen niet alleen komen.. Ze nemen vaak ook ouders mee.. Dus ik zou ook aan hun muziek denken.. Tunes van Foxkids (jettix ofzo tegenwoordig) en Nickelodeon doen het ook goed bij die kinderen.

Comment

• dj ThunderXplosion
          • Apr 2004
          • 82

In het begin kindermuziek, Top-40, ...

En vanaf 7 Ă  8u telkens 3 liedjes van hetzelfde genre achter mekaar draaien, bv. slow - disco - rock - ...

Comment

• timleurink
            • Mar 2005
            • 121

Verkijk je niet op de jeugd, de hele bekende nr's uit de top 40 ( rnb dance/trance ) zijn bij hun ook niet onbekend.

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

niet te vergeten snappie .......ik draai wel is disco's voor kindervakantie weken 6 tot 10 jaar).....al die kids kennen genoeg uit de top 40......de tmf hitzone cd's daar kennen ze het meeste wel van......of nou jah daar vragen ze om en een beetje nederlandstalige feestnummers gaan er ook altijd wel in zoals cooldown cafe en de gebroeders co

als ze maar kunnen springen, een beetje entertainen en het is feest

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Ik doe in de zomer vakantie voorafgaant aan de "echte" disco op campings ook altijd de kinder disco. Hier is dan wel een recreatie team bij wat wel relaxed is. Maargoed je moet vooral nummers draaien die snel zijn en erg vrolijk. Denk aan cooldown cafe en gebroeders co. Er zijn ook nog een paar kinder cd's swingtime kinder hids of zo. Daar staan alleen maar dans nummertjes op die erg snel en interactief zijn. Meestal is het zo met dit soort disco's dat het alleen duwen en trekken en over de vloer glijden is. Teminste zo ist het altijd gegaan met deze leeftijs categorie. Als het maar vrolijk en snel is dan lukt het makkelijk. Ow ja mambo nr 5 beetje pitchen en gaan!
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ Crazy Sound
                  • Jan 2005
                  • 63

Heel erg bedankt voor jullie reacties. We gaan zondag pas draaien dus tot dan kunnen jullie nog reageren.[)]

Comment

• Poelmans
                    • Feb 2004
                    • 804

aan drive inn tnt kan ik me alleen maar aansluiten: dat is ook mijn ervaring met kinderdiscos.

Verschiet er ook nie van hoeveel dat die mannen al van muziek kennen: linkin park enzo komen die ook aanvragen zunne... Verder: als alle jongens hun oren dicht houden is dat niet omdat de muziek te hard staat maar omdat er K3 opstaat, en terwijl de ouders komen zagen achter kinder muziek komen de klein mannen zagen achter snoop dogg en dergelijke...

En het 'stofmachien' en dat 'flikkerlicht' vinden ze GEWELDIG

Comment

• Marcbo
                      • Mar 2005
                      • 84

Mijn zoon van 8 jaar, luistert hoofdzakelijk Rammstein, Iron Maiden, Dio, Deep Purple, Linkinpark, Limp Bizkit, Rush. Volgens hem is K3 en Plop voor watjes. oftewel, er valt over het algemeen geen peil op te trekken. Zijn vriendje luistert hoofdzakelijk naar Xzibit, Snoop Dog, 50 Cent, Ja Rule.

Comment

• DJ Crazy Sound
                        • Jan 2005
                        • 63

Het feestje is inmiddels geweest en was geslaagd.
                        Heel erg bedankt voor jullie reacties.[8D]

Voor foto's ga naar:

Comment

• rolanddeg
                          • Nov 2004
                          • 337

citaat:Geplaatst door Marcbo

Mijn zoon van 8 jaar, luistert hoofdzakelijk Rammstein, Iron Maiden, Dio, Deep Purple, Linkinpark, Limp Bizkit, Rush. Volgens hem is K3 en Plop voor watjes. oftewel, er valt over het algemeen geen peil op te trekken. Zijn vriendje luistert hoofdzakelijk naar Xzibit, Snoop Dog, 50 Cent, Ja Rule.

is maar 1 ding op te zeggen: jouw zoontje heeft smaak! [8D]

Comment

• Marcbo
                            • Mar 2005
                            • 84

Hahaha, heeft hij van zijn vader. Zolang ze nog zijn, zijn ze redelijk beinvloedbaar

Comment

• rolanddeg
                              • Nov 2004
                              • 337

ow, bij mij juist vroeger niet (golden earring en ernstige hardrock boycot), nu juĂ­st golden earring en vooral hardrock!!!

Comment

Working...