Wat voor gear kopen ??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T_and_T
    • Mar 2005
    • 3

Wat voor gear kopen ??

Ik zat eraan te denken om
    CDJ-02 gemini cd spelers 2x
    EP1500 behringer versterker 3x
    DX626 behringer mixer
    E 825 S sennheiser microfoon 2x
    Behringer HPX-2000 koptelefoon
    B-1220 behringer boxen x6
    wat vinden jullie ervan??
    ik dacht eigenlijk om andere boxen nemen maar weet niet welke !!
    wat vinden jullie van deze lijst en wat zal je zeker niet nemen ?

• DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Het ligt natuurlijk helemaal aan je budget, in ieder geval zeker niet:
    De Dx626 en de HPX-2000.
    Voor een paar euro meer zou je kunnen kijken naar de AMDJ HP-700, schijnt het asociaal goed te doen voor die paar euro.
    Hoe kom je eigenlijk op het idee om 6 topkasten te kopen?
    Wat ga je er precies mee doen en wat is je budget?
    We're ready to party, are you?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

behringer hoofdtelefoon niet doen, ik heb er al 2 opgeblazen, beter is de sennheiser hd25s.

verder kun je beter een 2xtop, met 2x sub nemen, scheelt 4 toppen en een amp. komt er een crossovertje bij.

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

en kabels? koop liever een versterker en wat topjes minder en steek dat geld in een top-sub set zoals mac al zei en koop voor de rest ook goede kabels. daar heb je ook langer plezier aan, als altijd maar nieuwe kabeltjes kopen. bespaar ook niet op xlr's, speacons en koop deze van neutrik. natuurlijk die kosten dubbel zoveel en daar is een reden voor. ze zijn gewoon beter en gaan gaan veel langer mee. zo een no name xlr is na een keer op staan al stuk.

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• T_and_T
          • Mar 2005
          • 3

ja je hebt gelijk eigenlijk wel veel topjes vergeten te zeggen 2 zijn voor thuis gewoon daar doe ik niet veel mee
          ik zit rond 1500 euro geef ff link van de spullen die jullie aanraden.
          alvast bedankt

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Uitgaande dat het voor drive-in is en een beetje gegokt dat dit wel het maximum budget is:
            2x EP-1500
            2x B1800X
            2x B1220, tussenpaaltjes erbij.
            Ipv een losse EQ, X-over, enz. trakteer je jezelf op een Ultradrive Pro DCX-2496 van Behringer. Lekker compact en alles in 1.
            Koptelefoon: dat is een beetje persoonlijke smaak maar als je veel voor weinig wilt is de AMDJ HP-700 een goede keus.
            De microfoons die je al in gedachten had zijn voor drive-in best leuk.
            Neutrik zooi kost de wereld niet, zeker niet aangezien je al wat gaat besparen op een versterker en toppen, goeie kabels halen dus.
            Misschien moet je nu toch maar even melden hoe groot je portemonnee na dit nog is.
            Vertel ook even je eisen qua mixer/ spelers.
            Wat verwacht je eigenlijk van het setje?

Edit: dit lijstje stelde ik samen voordat je zei dat je maar 1500 euro te besteden hebt, hier haal je niet echt veel voor.
            Voor thuis zou je al kunnen kiezen om niet 2 1220's te halen, maar gewoon een simpel HiFi setje, net zo makkelijk maar beter geluid.
            Enne.. je kunt de spullen best zelf opzoeken!
            We're ready to party, are you?

Comment

• T_and_T
              • Mar 2005
              • 3

ja dat doe ik ook ik kijk alleen wat voor spullen jullie zouden kopen en wat jullie afraden om een bepaalde reden zo kan ik het beste samenstelle

Comment

• flurk
                • May 2003
                • 409

Een HD 25S is toch een compleet ander budget dan een HPX 2000.Ik zou eerder een HD 210 voorstellen.Is ongeveer dezelfde prijsklasse.Met de Gemini CD players heb ik geen goede ervaringen.Stel dan nog liever een JB System CDJ 100 voor.Hier in Belgie heb je een voortreffelijke opvolging en reparatiedienst.

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Gaat dat wel samen draaien en hennep kweken? [:P] Dan heb je toch wel een grote budget
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• CS Light Sound
                    • Jan 2005
                    • 39

Als het kan zou ik niet gaan voor de EP serie maar eerder voor de Palladium serie, of doorsparen voor de AA V-serie

groet

Comment

• timleurink
                      • Mar 2005
                      • 121

zelf heb ik slechte ervaring met gimini cd spelers.. spaar door voor een paar goede 2e handse of maybe nieuwe pioneer cdj100s spelers..

Gr. Tim

Comment

Working...