Horror

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jortijn
    • Mar 2005
    • 2

Horror

Beste mense,

Ik (van JTS Audiovisual Productions) http://www.jts.nl.tt/
    Moet binnenkort een hele Drive-In show organiseren met als thema:
    Horror.

Ik heb hier wel een klein budget voor. Dus ik zou graag wat leuke
    effectjes willen huren.

Wat zou nou leuk zijn voor zowiets? Bijv. een heavy Fog owfsow.

Als iemand idtjes heeft. ff melden of mailen.
    Jortijn Bijl
  • djlaakie
    • Sep 2004
    • 130

Als eerste komt er 1 vraag bij me op.

Wat is bij jou een klein budget?

50 euro?

500 euro?

1500 euro?

Dan kunne wij verder verzinnen

Groetjes,

DJ Laakie

Comment

• tuurKE
      • Jan 2005
      • 252

Veel blacklight, rood, donkerblauw, paars,....
      Maar wij hebben.......
      .......chamsys!!

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

citaat:heavy Fog
        De naam zegt het al..heavy..ook heavy in de portomone...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Veel rood/paars asocieer ik eerder met een warm gevoel, a la Moulin Rouge (gisteravond thema gala gehad).
          Ga dan voor de wat killere kleuren.
          We're ready to party, are you?

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Wat dachten we van een paar stroboscoopjes? Dat lijkt mij wel geschikt voor dit thema. Met een paar flinke moet je toch al een eind komen. Ik zou het verder beetje donker houden. Misschien donker paars en donker blauw en blacklite.
            En zwart licht[:P]
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

O ja lowfog vergeten.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

of kleine stroboscoopjes overal in de zaal verbergen ....idd blacklite's gebruiken en donkere kleuren.....groen zou ook nog wel kunnen

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Ik denk dat je het vooral lekker donker moet houden. Droogijs (jammer dat het een beetje prijzig is) is zeker een gaaf effect hiervoor. En de blacklight (wat al is aangehaald).

Verder een beetje spelen met intelligent licht (scans, MH's) en daar aardig wat programma'tjes met stroboscoop mee programmeren (niet alleen maar, anders worden je gasten para).

Kleuren: donkerblauw (wordt geasocieerd met de nacht), beetje donkerrood (onrust, bloed), violet (rouw, geheimzinnigheid) en als je eens gek wilt doen kun je ook bruin nemen (ondergang, naderend einde).
                  In die hoek moet je een beetje zoeken.

Succes ermee!

Comment

• van schijndel
                    • Jan 2005
                    • 10

Probeer ook eens om wat camouflage netten op de kop te tikken, heel leuk om de drive-in show onder te verstoppen, ook de rest van de zaal misschien als je een beetje aan decor wilt doen.

Kijk ook eens op www.horizonica.nl bij de foto's. Dit is een Nederlandse horrorfilm, en veel van de foto's bevatten sfeerimpressies van de set, wellicht dat je hiermee wat ideen opdoet.

Ik zou in ieder geval zo min mogelijk licht gebruiken, immers hoe donker het is, hoe creepy achtig het overkomt.
                    z.o.z.

Comment

• dj-frog
                      • Apr 2003
                      • 44

Nou het is misschien leuk om ten eerste donkere doeken op te hangen die een beetje puntig hangen en dan kan je daar ook al weer leuke schaduwen mee maken je kan ook ergens een galg ophangen en zoals eerder is gezegd zijn stroboscopen ook wel erg leuk verder kan je denk aan dingen van halloween (vleermuizen,ponpoenen,etc,etc,etc) en je kan kijken of je ergens een skelet kan vinden die je ophangt ofzoow bij de large heb je skelet hoofden en je kan ook wel bij carnevals winkels zo iets halen.qua kleuren kan je vooral donkere kleuren en miss een potje laag hangen met laag hangende rook dat je het moeras idee krijgt.
                      Is the sound of *** beautifull?

Comment

• stekelvarke
                        • Dec 2004
                        • 1062

horror is een zeer leuk tema om mee te werken, maar veel hangt natuurlijk af van je budget en het materiaal dat je zelf ter beschikking hebt dus mss kan jortijn al een bedrag geven?
                        met intilligent licht kan je al heel veel doen, werk vooral met witte horror kleurenkominaties, dus geen regenboog ofzo
                        blacklights zoals hierboven gezegt zijn zeer mooi, ook kleinere strobo's zijn hiervoor enorm bruikbaar!
                        een ACL set of wat pinspots met vlakke stralen zijn ook parchtig. maar alles hangt natuurlijk af van je budget.
                        en een paar floorparren met mooie kleuren ervoor of gewoon wit kan ook mooi zijn
                        exit night into LIGHT

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Horror....

ik zou truss aan touwtjes in de zaal hangen.. kijk maar eens op het rigging forum, daar staan voorbeelden genoeg. als het nou meezit en je belast die truss zwaar genoeg krijg je vanzelf horror [:P]

nee zonder dolle, ik denk dat je het idd geval met donkere kleuren moet doen..

mischien dit erbij een keer of 10

en dan ben je al een heel eind
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Studio Moved
                            • Dec 2004
                            • 75

misschien kan je ergens proberen een laser op de kop te tikken. in combinatie met zoals als gezegd wat strobos (strobolint), blaklights(doodshoofdjes), ...

grtz
                            Studio Moved

Comment

Working...