Geluidsset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat:Geplaatst door jens

ik heb zelf 2x mi15 van ad gekocht deze speakers zijn 15 inch 400 watt....met dit setje draai ik wel eens kinderdisco's tot 100 kids....en voor wat oudere mensen 50 tot 75 man dat gaat hier altijd prima mee.

ik heb toen voor deze toppen gekozen omdat ik de prijs en kwaliteid (kocht ze toen met een zooitje korting) wel goed vond...weet niet wat ze momenteel nieuw kosten. wel staat ad er een beetje bekend om dat ze vrij schel zijn...hier zit wel iets van waarheid in maar verder ben ik dik tevreden
    Ja ligt ook een beetje aan welke serie van ad je neemt natuurlijk.
    Maar goed, heb je nog voorkeur? Ook van EV of zo?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• CS Light Sound
      • Jan 2005
      • 39

maar, 2x 800 watt versterker is goed voor 2x EV S300 Speakers?

Groetjes Chris

Comment

• Sietse
        • Sep 2004
        • 62

citaat:Geplaatst door CS Light Sound

De SX 300 houd ik in mijn achterhoofd en zijn grotere broertje doe ik zeker niet aangezien ik er 18'' subs onder wil zetten dus GEEN 15'' aub
        Zijn er verder nog opties?
        Waarom niet? Omdat je ergens hebt gelezen dat bij een sub-top setje een 12'' beter aansluit op het hoog? Als jij de topjes ook stand-alone wilt gebruiken heb je die 15'' wel nodig. Bij een sub-top combinatie heb je in dit geval de problemen waar jij het over hebt niet, vanwege de 2'' driver die al een stuk eerder kan beginnen dan een 1'' driver.
        Vrij veilig, neuk een appel!

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

Ik twijfel tussen QSC,Crest,Dynacord,ADJ V3000/4000 versterkers
          Tussen welke eindtrappen van die merken (behalve adj dan, daar geef je wel type van) twijfel je ? Even wat duidelijker en wat meer type's + budget noemen.

2x800 watt rms op een 300 watt rms kastje ? Het kan wel, ik weet ook niet hoe EV zich daarbij houd, maar ruim 2,5 keer het opgegeven rms vermogen is heel wat.

Kon het zo snel niet terug vinden, maar is de SX300 niet gewoon 8 ohm ? Moet je toch een redelijke amp erachter hangen die die 2x800 watt dan op kan brengen.
          Is weer terug !

Comment

• CS Light Sound
            • Jan 2005
            • 39

Er staat op de site van EV dat hij 300 Watt RMS is en 1200 watt Peak, ik weet dat je die getallen met een korreltje zout moet nemen maar toch, wat van wattage zou jij erop zetten dan?

groet

Comment

• Contour
              • Feb 2001
              • 1018

Niet zo moeilijk doen. Een versterker van 800W aan 8 ohm is prima zolang je de mixer en de amp maar niet te veel in de clip drijft.

MVG Contour

Comment

• Sietse
                • Sep 2004
                • 62

Er staat op de site van EV dat hij 300 Watt RMS is en 1200 watt Peak, ik weet dat je die getallen met een korreltje zout moet nemen maar toch, wat van wattage zou jij erop zetten dan?
                Pak dan een V4000. Heb je 600 watt per kastje. Ik zet deze amp op me 12'' drivers van 300 rms (18sound) en dat gaat prima, ook voluit [:I]
                Vrij veilig, neuk een appel!

Comment

• CS Light Sound
                  • Jan 2005
                  • 39

Oke, ik denk dat ik nu genoeg weet, maar welke subs passen goed bij de EV S300??

groet

Comment

• djlaakie
                    • Sep 2004
                    • 130

De SB 121.

Vind ik persoonlijk

Comment

• MarkRombouts
                      • Jan 2005
                      • 1391

ik vind de sb121 niet echt laag genoeg gaan.

voor EV zou ik eerder kiezen voor de actieve sba760 of eventueel een rx118 of rx215

Comment

• LuPuS
                        • Dec 2002
                        • 457

Misschien combinatie:

2 x SxA360 en 2 x SbA760?
                        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• CS Light Sound
                          • Jan 2005
                          • 39

Wat zijn de prijzen daarvan?

groet

Comment

• LuPuS
                            • Dec 2002
                            • 457

1100 € voor de subwoofer ongeveer.

1000 € voor de top ongeveer.
                            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

groet
                              Dat valt wel mee hoor. We hebben het hier niet over dap.
                              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jens
                                • Aug 2004
                                • 1066

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

citaat:Geplaatst door jens

ik heb zelf 2x mi15 van ad gekocht deze speakers zijn 15 inch 400 watt....met dit setje draai ik wel eens kinderdisco's tot 100 kids....en voor wat oudere mensen 50 tot 75 man dat gaat hier altijd prima mee.

ik heb toen voor deze toppen gekozen omdat ik de prijs en kwaliteid (kocht ze toen met een zooitje korting) wel goed vond...weet niet wat ze momenteel nieuw kosten. wel staat ad er een beetje bekend om dat ze vrij schel zijn...hier zit wel iets van waarheid in maar verder ben ik dik tevreden
                                Ja ligt ook een beetje aan welke serie van ad je neemt natuurlijk.
                                Maar goed, heb je nog voorkeur? Ook van EV of zo?
                                juist dat ontken ik ook niet ...maar op slot kies je iets waar he tevreden mee bent aan de hand van de prijs en kwaliteit.....kijk er zijn natuurlijk zat merken die beter zijn of series die mooier klinken maar daar betaal je ook wel voor....en voor een beetje hobby gebruik en af en toe eens wat huis tuin en keuken disco's ben ik tevreden met dit product.....maarja afwegen dat zal iedereen hier moeten doen als je geen geldboom in de tuin heb

Comment

Working...