technics dz-1200 heeft twee power ledjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djdre
    • Feb 2005
    • 5

technics dz-1200 heeft twee power ledjes

hallo

ik ben in het bezit van een technics dz-1200
    bij mij is het power lampje rood die boven de cd lade zit.
    ik zie op heel veel plaatjes dat hij ook blauw kan zijn.
    wie weet hoe dit moet en wat ik moet doen.
    ik wil hem niet vervangen dus.
    maar er moet een instelling voor wezen om het blauwe ledje te laten branden.

alvast bedankt
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

volgens mij zijn die gewoon vervangen.

Ik heb ook al SL1200's gezien met allemaal blauwe ledjes. Heel simpel: naar de elektronicawinkel blauwe ledjes halen en je soldeerbout pakken.

Comment

• Masterboy
      • Jul 2004
      • 51

Volgens mij kun je zo maar niet een blauw ledje zetten ipv een geel, groen of rood.Dit omdat een blauw ledje een ander spanning nodig heeft dan een rood, geel of groen.Dus moet de voorschakelweerstand van het ledje ook vervangen worden door de juiste waarde.

Comment

• djdre
        • Feb 2005
        • 5

nee jongens we gaan geen ledjes vervangen en dat is mijn vraag ook niet.
        als je nou het plaatje van de technics bekijkt bij panasonic.nl dan is het power lampje blauw en bij mij is ie rood.
        en ik neem aan dat ze bij panasonic niet even snel het ledje veranderen.
        het moet gewoon een instelling zijn

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Ik denk (helaas voor jou) dat het toch gewoon een ander LEDje is.
          We're ready to party, are you?

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

Om een LED 'in te stellen' heb je toch een aardig apparaatje nodig. Ik weet 99,9% zeker dat Panasonic niet zo'n apparaat inbouwt voor een LEDje die altijd de zelfde instelling heeft. Misschien een nieuwe LED om een iets vernieuwd type aan te geven, of misschien konden hun goedkoper aan blauwe LEDs komen.

Comment

• Poelmans
              • Feb 2004
              • 804

zo belachelijk is dat toch niet? naart schijnt zit er een RGB led in, waarmee je alle kleuren van de regenboog kan kiezen. Standaard staat ie op rood

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

Als jij een andere kleur hebt dan afgebeeld...Dan mag je van geluk spreken dat je niet meer hebt hoeven afrekenen...Limited Edition versie.....
                Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...