Dap RW-15 of AX-10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jozef van de Ven
    • Feb 2005
    • 3

Dap RW-15 of AX-10

Ik wil een setje nieuwe boxen kopen en heb niet zo heel veel geld, maar wil toch wel kwaliteit.
    Ik heb een beetje rondgezocht op een aantal sites en ik kwam uit op de RW en de AX serie van Dap. de RW-15 en de AX-10 zijn ongeveer even duur maar welke is de beste keus als het gaat om geluidskwaliteit? Ik denk er aan om misschien eens een drive-in te beginnen, maar wil eerst thuis beetje spelen en oefenen met geluid.

Bij voorbaat dank, Jozef
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

niet echt te verglijken.
    wil jeje houden op de ECHT kleine feestjes, dan neem je de rw15 vanwege de grotere bas weer gave.
    Wil je feesjes boven de 40man doen, neem dan de ax10/12 zal een stuk beter klinken als top met een subje eronder
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Jozef van de Ven
      • Feb 2005
      • 3

Okeej bedankt. Weet ik toch ongeveer wat ik me moet voorstellen

Comment

• jop
        • Jun 2002
        • 92

Je moet zeker de ax-10 pakken. Deze is kwalitatief stukken beter, en je kunt makkelijk uitbreiden met subjes. De ax=10 geeft toch nog een goede bas.

edit door moderator: als je doorlinkt naar een andere site, plaats dan een link direct naar het onderwerp aub!
        Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• Jozef van de Ven
          • Feb 2005
          • 3

Ja, ik was ook al van plan die te kopen. Ik heb wat rondgezocht onderandere op new-line . Want kan ik later lekker subjes eronder doen ja, en dat ze wat kleiner zijn maakt niet uit, ze zijn zelfs iets zwaarder dan de rw-15.

Comment

Working...