Randen voor Behringer Eurorack MX1804X

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Larske
    • Nov 2004
    • 27

Randen voor Behringer Eurorack MX1804X

Hoi hoi,
    Sorry voor de mischien onduidelijke titel maar ik weet niet hoe ik het anders moest noemen dan randen. Ik zag op foto's dat er voor de Behringer Eurorack MX1804X randen beschikbaar zijn zodat hij in bijvoorbeeld een flightcase kan worden gehangen. Nu heb ik mijn tafeltje tweedehands gekocht dus heb ik die randen er niet bij, na bellen met de vorige eigenaar kwam er uit dat ook hij ze niet meer in zijn bezit had. Nu is mijn vraag of iemand weet of ik die ergens los kan bestellen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Lars
    Of al the things i lost i missed my mind the most..
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Dit is een forum van een licht&geluid shop, misschien helpt een belletje met hun?
    oleole ik heb EV :)

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Larske, kan je eens opmeten hoe groot ze moeten zijn !
      Ik heb er hier verschillende liggen met veschillende afmetingen .
      Misschien zit er wel één tussen die bruikbaar is voor jou ?
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Bel een Behringer levenrancier en vraag een prijs op voor 19" oren voor een Behringer MX1804. Moet geen probleem zijn.

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

volgens mijn krijg je dat soort accesoires bij Behringer er altijd bij. Om te voorkomen dat ze een duur onderdelen netwerk hoeven te onderhouden. Maar pin me er niet op vast. [8)]

Adverteren voor die dingen kan in dat geval misschien helpen.
          lekker belangrijk!

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Klopt. De Oren horen er bij te zitten. Is een standaard artikel wat bij elke rack mixer wordt gelevert. Ze zijn vast en zeker ook lost te krijgen. Uiteraard is de prijs dan ook leuk.

Comment

• MSSS
              • Jul 2003
              • 365

Eventueel kun je nog even kijken op de welbekende tweedehands sites, daar worden ze zo af en toe ook nog wel eens aangeboden.
              oleole ik heb EV :)

Comment

• Larske
                • Nov 2004
                • 27

Heb vandaag even wat dealers afgebeld en allemaal de reactie die zijn waarschijnlijk niet los te bestellen. Maar 1 hier uit de buurt gaat voor me bellen met Behringer en vragen of er op de 1 of andere manier aan te komen is voor een normale prijs. Bedankt voor jullie reacties!
                Of al the things i lost i missed my mind the most..

Comment

Working...