ervaringen met de Behringer djx700?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

    #1

    ervaringen met de Behringer djx700?

    ik heb intresse voor een djx700 te kopen voor 70%thuis gebruik en 30%feesten. ik zou er 2 dj100's van pioneer aan te hangen en een pc.
    Nu heb in de zoeker al eens geraadpleegd en dat gaf niks.

    Zijn er mensen die deze tafel al eens hebben gebruikt of gezien heeft? En hoe doet de tafel het door de jaren( storingen en dergelijke)?
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

    #2
    He,

    Drie weken geleden eventjes gedraait op dat ding. Is van een vriend van mij en die is er erg tevreden over. Ik vond het gaan maar nou niet echt super. Kwalitatief kan ik niets over zeggen maar die vriend heeft hem al een tijdje en is er erg tevreden over. Hij draait ook voornamelijk thuis en soms feessies.
    Als je bepaalde vragen hebt kan ik het wel even vragen aan hem.
    Succes,
    Groet,
    Emiel

    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

    Comment

    • Bigfoot
      • Nov 2002
      • 151

      #3
      Met alle respect, maar vind je het niet jammer dat je 2 pioneers aan een behringer hangt?
      Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

      Comment

      • VERVALLEN

        #4
        citaat:Geplaatst door Bigfoot

        Met alle respect, maar vind je het niet jammer dat je 2 pioneers aan een behringer hangt?
        Daar is toch niets mis me he?
        Of bedoel je dan je een pioneer of denon enkel en best gebruikt op een rodec of een eclertafel?

        Een mengtafel in goede staat aansluiten op pioneers, daar is echt niets mis mee.

        Comment

        • Bigfoot
          • Nov 2002
          • 151

          #5
          In principe is er niks mis mee.....
          Maar totaal pioneer, of ander merk mixer, maakt het setje zoveel mooier...
          Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

          Comment

          • oversound
            • Dec 2003
            • 218

            #6
            Ja maar ja,
            Niet iedereen heeft het geld voor pioneer tafeltjes,
            is al netjes dat ie kwa cd spelers meteen naar pioneers grijpt inplaats van de dap e.d. troep.
            Maar ja geef wel gelijk meteen goed doen en betere tafel kopen (mischien tweedehands) is goede optie als het geld ervoor is.
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

            Comment

            • djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

              #7
              de effecten van de djx700 zijn niet voorzien van een beatcounter dus deze lopen niet gelijk op de maat, dat is wel een nadeel...
              grtz, Niels

              Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

              Comment

              • mark_b
                • Feb 2005
                • 75

                #8
                Ik heb ff geexpirimenteerd met de djx-700 en hem vervolgens naast de djm-600 gezet... Lachuh bijna hetzelfde (van buiten) en 700eurie verschil... Ik vind de Behringer wel leuk werken en voor het geld is het echt een SUPER tafel!!!!!!!!!!
                speaker re-cone-er

                Comment

                • DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

                  #9
                  Mixer lijkt in het begin misschien leuk, maar koop hem alsjeblieft niet.
                  Ze komen niet voor niets massaal terug naar de dealers!
                  Faders kraken erg snel (binnen de maand zijn ze er toch wel aan), een mooie brom is blijkbaar ook erg gewoo in deze mixer.
                  Er zijn heel veel mensen die er de eerste week vrolijk mee aan de slag gingen en hem binnen een maand weer terug hebben gebracht.
                  Het is ook niet voor niets dat menig winkel ze niet meer verkoopt of er een flinke waarschuwing bij geeft.
                  We're ready to party, are you?

                  Comment

                  • djroyS
                    • Aug 2004
                    • 132

                    #10
                    Ik vind het allemaal wel meevallen met dat gekraak en gebrom.....Ik heb zelf eerst de immitaie van de djm 300 tot mijn beschikking gehad en toen de djx-700 gebruikt. Niks mis met deze mixer voor 1 tot 2 keer draaien in de week.. Uiteraard is er een behoorlijk prijsverschil dus je kunt niet verwachten dat hij gelijk staat aan de pioneer, maar ik denk dat je er minimaal een jaar mee vooruit kunt..

                    Ik vind dat deze tafel een goede prijs kwaliteid verhouding heeft!
                    Met vriendelijke groet. RoyS

                    Comment

                    • Ideedeluxe
                      • Sep 2002
                      • 84

                      #11
                      De djx-700 is enorm gevoelig voor stof. Als je hem niet afdekt, met bijvoorbeeld ene theedoek o.i.d., wordt je binnen de kortste keren getrakteerd op krakende faders. Het ruisen is Behringer eigen en min of meer overeenkomstig met de prijsklasse. Toch zou ik even verder kijken. Vraag jezelf af, of je hem koopt voor de effecten of puur als mixer. In beide gevallen zijn er betere, ook in deze prijsklasse.

                      John
                      When I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!

                      Comment

                      • Larske
                        • Nov 2004
                        • 27

                        #12
                        Voor het geld vind ik het wel een leuke tafel maar persoonlijk vind ik hem wat weinig kanalen hebben. Maar het is natuurlijk maar net waar je hem voor gebruikt. Ik heb hem 1 keer gebruikt en vond het wel een leuk tafeltje, maar niet bijzonder..
                        Of al the things i lost i missed my mind the most..

                        Comment

                        Working...