JBSystems MX6 of Behringer DX1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maarten geurts
    • Dec 2004
    • 53

voor elk type mengpaneel zijn er 19" profielen/platen/kit`s te krijgen..... tenzij ze groter zijn dan 19" natuurlijk

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

En bij een drive-in gebruik je geen mic?
      Een 2e mic kanaal is altijd handig, je weet maar nooit.
      2 cd-spelers, MD-speler, laptopje, enz. tikt al snel aan.
      Ik ga er vanuit dat er niet voor niets opties met meerdere kanalen worden geoppert, hier zit vast een filosofie achter, denk je ook niet?
      We're ready to party, are you?

Comment

• Larske
        • Nov 2004
        • 27

Mijn ervaringen met Behringer zijn vele malen beter dan met JB Systems. Ook vind ik de DX1000 een top tafel voor vooral drive-in werk. De tafel is mij altijd goed bevallen heb nu een andere Behringer tafel ingebouwd maar dat alleen omdat ik hier meer kanalen op had en meer tonen mee uit kan regelen. Maar ik zou voor de DX1000 gaan..
        Of al the things i lost i missed my mind the most..

Comment

• Marc
          • Nov 2001
          • 69

Als je voor de DX 1000 wilt gaan moet je er wel snel bij zijn want ze worden niet meer geproduceerd.

De Behringer VMX 1000 wordt hiervoor als opvolger gezien.
          Binnenkort weer een nieuwe site....

Comment

• DJ Inspiration
            • Aug 2004
            • 7

Ik zou ook gaan voor de DX 1000. De MX6 faders gaan heel snel kraken (maar dit krijg je natuurlijk ook met de DX 1000). Het hangt er ook vooral van af hoe je ermee omgaat. Gebruik je hem veel en dek je hem niet af, dan gaat de levensduur van de faders dus aanzienlijk korter zijn. Maar dek je hem na gebruik altijd netjes af, dan kan je lang plezier hebben van deze mixer. De DX 1000 heeft in mijn ogen ook meer mogelijkheden dan de MX6 dus mijn keuze zou gaan naar deze mixer van Behringer. Ik vind het wel spijtig dat ze niet meer geproduceerd worden want het was toch een veel verkochte mixer..
            Let\'s Play The Music!

Comment

Working...