Hey,
Ik heb vandaag 2 statieven gekocht voor tussen me boxen te zetten ( 2x dap mdj15 op elkaar) en heb 1 gat geboord in 1 boks, en daar zo standaard apdapter ingezet..
Maar nu had ik die balk er tussen gezet, maar ik vind me boks er wankel opstaan :S weet iemand of dat dat hoord?
Het is dus een verstelbare tussenbalk van het merk Hotstands, en die heb ik tussen mijn 2 dap mdj15 boxen zitten, maar ik vind het wankel staan...Hoort dat of is er iets??
Groetjes
Ik heb vandaag 2 statieven gekocht voor tussen me boxen te zetten ( 2x dap mdj15 op elkaar) en heb 1 gat geboord in 1 boks, en daar zo standaard apdapter ingezet..
Maar nu had ik die balk er tussen gezet, maar ik vind me boks er wankel opstaan :S weet iemand of dat dat hoord?
Het is dus een verstelbare tussenbalk van het merk Hotstands, en die heb ik tussen mijn 2 dap mdj15 boxen zitten, maar ik vind het wankel staan...Hoort dat of is er iets??
Groetjes







Comment