hoeveel Feesten per jaar

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

    #1

    hoeveel Feesten per jaar

    Hoeveel keer Draaien jullie gemiddeld per jaar?
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

    #2
    Geloof dat ik afgelopen jaar boven de 100 zat... ben ik best tevreden mee

    Comment

    • djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

      #3
      zeg 30-40 keer per jaar ofzo...
      grtz, Niels

      Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

      Comment

      • Roland
        • Jan 2001
        • 480

        #4
        Ben je van de belasting ofzo.[?][?][?]

        Draai gemiddeld toch wel een 2 a 3 keer per week. Helaas niet allemaal betaald omdat ik ook nog bij een studentenvereniging draai. Maar dat is vooral hobby en daar kan ik veel nieuwe dingen proberen. Maakt daar ook niet uit als een plaatje verkeerd gemixt wordt en op die manier heb ik al een paar keer op feestjes gedraait van 3000 tot 4000 man. Dus dat is dan wel weer een voordeel.
        Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

        Comment

        • maarten geurts
          • Dec 2004
          • 53

          #5
          Zeg dat ik een stuk of 30 keer draai met mijn eigen apparatuur en dan nog een aantal keer op feestjes e.d.

          Comment

          • DJP-BIM
            • Jan 2004
            • 289

            #6
            genoeg om het leuk te houden :P

            enge vraag, staat er strax iemand van de bdienst aan de deur :P
            bimshowequipment.nl

            Comment

            • jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

              #7
              Heb er gemiddeld 1 of 2 per maand. Gewoon lekker hobby-niveau.

              Op school 3 of 4 feestjes per jaar waar de Technische Commissie actief draait.

              Comment

              • jorritje
                • Sep 2003
                • 143

                #8
                en hoelang zijn jullie dan al bezig

                Comment

                • DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

                  #9
                  Ik ben benieuwt wat het nut van deze vragen is.
                  Wat probeer je er mee te bereiken?
                  Ben je onzeker over je eigen prestaties?
                  We're ready to party, are you?

                  Comment

                  • jorritje
                    • Sep 2003
                    • 143

                    #10
                    ik ben zelf net pas bezig maar ben gewoon benieuwd hoeveel jullie er hebben en hoe lang jullie er al mee bezig zijn.

                    Comment

                    • DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

                      #11
                      Het gaat er om dat je plezier hebt in het draaien.
                      Zo lang je dit hebt dan is de rest van later belang.
                      Als je een net showtje hebt en je publiek goed weet te vermaken dan komt de reclame snel genoeg.
                      Is zeker niet de eerste keer dat dit gezegt is
                      We're ready to party, are you?

                      Comment

                      • Roland
                        • Jan 2001
                        • 480

                        #12
                        Geef ik je helemaal gelijk in.

                        de een is tevreden met 10 feestjes per jaar en de ander niet. Ligt er ook aan of je ervan moet leven of niet. Het draaien is niet mijn vaste baan, maar doe dit als bijverdienste naast mijn studie. Moet toch wel minimaal 1 keer per week draaien om een beetje rond te kunnen komen en daar zorg ik dan ook wel voor. Voor anderen is het weer pure hobby. Maar ik ken ook mensen die 5 dagen in de week draaien, kijk maar eens naar radio DJ's.
                        Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

                        Comment

                        • DjFx
                          • May 2004
                          • 307

                          #13
                          citaat:Geplaatst door Max

                          momenteel gaat er nog erg magertjes, afgelopen jaar hebben we slechts ca. 10 feesten gehad, dat was een grotere verbetering tot het jaar ervoor waar we maar een stuk of 6 feesten gehad hebben [xx(].
                          Ik geloof dat ik er vorig jaar meer dan 10 had,
                          2 mins later...
                          Ik heb het even na gekeken, 12 feesten zijn in de administratie opgenomen, ik weet wel dat we meer feetsen hebben gedaan, ik ga uit van 18
                          Voor dit jaar heb ik er nog maar 3 a 4 (ligt eraan of me 'opdrachtgever' vanavond zegt)
                          Ik heb er gewoon plezier in, het gaat me niet om winst maken maar om vermaak en hobby
                          Ik ben opzich ook te vrede met de hoeveel x we mogen draaien

                          Comment

                          • luc2366
                            • Jul 2002
                            • 1161

                            #14
                            citaat:Geplaatst door DjFx
                            Ik heb het even na gekeken, 12 feesten zijn in de administratie opgenomen, ik weet wel dat we meer feetsen hebben gedaan
                            knappe kop! zulke dingen moet je vooral op 't net komen verkondigen [)]

                            Comment

                            • Scan head
                              • Feb 2004
                              • 143

                              #15
                              Gemiddeld zitten wij toch wel per jaar tussen de 120-150 klussen.

                              Als we onder de 100 klussen per jaar komen te zitten, dan komt het niet goed..

                              En we zijn een bedrijf die BTW afdraagt.

                              Comment

                              Working...