Hoeveel keer Draaien jullie gemiddeld per jaar?
hoeveel Feesten per jaar
Collapse
X
-
Ben je van de belasting ofzo.[?][?][?]
Draai gemiddeld toch wel een 2 a 3 keer per week. Helaas niet allemaal betaald omdat ik ook nog bij een studentenvereniging draai. Maar dat is vooral hobby en daar kan ik veel nieuwe dingen proberen. Maakt daar ook niet uit als een plaatje verkeerd gemixt wordt en op die manier heb ik al een paar keer op feestjes gedraait van 3000 tot 4000 man. Dus dat is dan wel weer een voordeel.Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Comment
-
Zeg dat ik een stuk of 30 keer draai met mijn eigen apparatuur en dan nog een aantal keer op feestjes e.d.Comment
-
Heb er gemiddeld 1 of 2 per maand. Gewoon lekker hobby-niveau.
Op school 3 of 4 feestjes per jaar waar de Technische Commissie actief draait.Comment
-
Het gaat er om dat je plezier hebt in het draaien.
Zo lang je dit hebt dan is de rest van later belang.
Als je een net showtje hebt en je publiek goed weet te vermaken dan komt de reclame snel genoeg.
Is zeker niet de eerste keer dat dit gezegt is
We're ready to party, are you?Comment
-
Geef ik je helemaal gelijk in.
de een is tevreden met 10 feestjes per jaar en de ander niet. Ligt er ook aan of je ervan moet leven of niet. Het draaien is niet mijn vaste baan, maar doe dit als bijverdienste naast mijn studie. Moet toch wel minimaal 1 keer per week draaien om een beetje rond te kunnen komen en daar zorg ik dan ook wel voor. Voor anderen is het weer pure hobby. Maar ik ken ook mensen die 5 dagen in de week draaien, kijk maar eens naar radio DJ's.Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Comment
-
Ik geloof dat ik er vorig jaar meer dan 10 had,citaat:Geplaatst door Max
momenteel gaat er nog erg magertjes, afgelopen jaar hebben we slechts ca. 10 feesten gehad, dat was een grotere verbetering tot het jaar ervoor waar we maar een stuk of 6 feesten gehad hebben [xx(].
2 mins later...
Ik heb het even na gekeken, 12 feesten zijn in de administratie opgenomen, ik weet wel dat we meer feetsen hebben gedaan, ik ga uit van 18
Voor dit jaar heb ik er nog maar 3 a 4 (ligt eraan of me 'opdrachtgever' vanavond zegt)
Ik heb er gewoon plezier in, het gaat me niet om winst maken maar om vermaak en hobby
Ik ben opzich ook te vrede met de hoeveel x we mogen draaienComment






)]

Comment