Ik zit een beetje met een dilemma. Ik wil voor mijn show een flightcase hebben, waar alle dj apparatuur in komt. Het gaat puur om het geluid, licht ben ik nog niet over uit omdat er een andere lichttafel gaat komen. Ik zit met vervoer, de flightcase moet niet te zwaar zijn dus moet tilbaar zijn voor 1 persoon, en het moet niet te groot worden.
Het gaat om de volgende apparatuur wat erin gaat komen:
2* technics tt's
1* dateq apollo
1* denon dn-d4000
1* 19" pc, met 15" tft en randapparatuur zoals keyboard, muis en pcdj controller
Ik ben al een week aan het denken hoe ik dit wil gaan doen, maar ik kom er gewoon niet uit. Het blijft steken op tilbaarheid.
Ik wou graag de tft boven de mengtafel, de beide controllers wou ik ook graag boven de mengtafel. Het toetsenbord en muis wou ik graag onder de mengtafel. De pc en de cd-lades mogen ergens anders binnen handbereik. De tt's wou ik ook graag binnen handbereik.
Dit geheel wou ik zeer graag op 1m square truss plaatsen.
Hoe gaan we dit in ***snaam oplossen?
Het gaat om de volgende apparatuur wat erin gaat komen:
2* technics tt's
1* dateq apollo
1* denon dn-d4000
1* 19" pc, met 15" tft en randapparatuur zoals keyboard, muis en pcdj controller
Ik ben al een week aan het denken hoe ik dit wil gaan doen, maar ik kom er gewoon niet uit. Het blijft steken op tilbaarheid.
Ik wou graag de tft boven de mengtafel, de beide controllers wou ik ook graag boven de mengtafel. Het toetsenbord en muis wou ik graag onder de mengtafel. De pc en de cd-lades mogen ergens anders binnen handbereik. De tt's wou ik ook graag binnen handbereik.
Dit geheel wou ik zeer graag op 1m square truss plaatsen.
Hoe gaan we dit in ***snaam oplossen?

Comment