Mengpaneel Tiesto in concert

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maarten geurts
    • Dec 2004
    • 53

    #1

    Mengpaneel Tiesto in concert

    Wie weet welk mengpaneel Tiesto heeft gebruikt in zijn set tijdens zijn concert in het Gelredome. Heeft iemand daar wellicht een duidelijke foto van en wat heeft hij die avond nog meer voor dj apparatuur gebruikt buiten de platenspelers (technics) en cd spelers (pioneer).
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

    #2
    A&H Xone 64 volgens mij. Of iig een Xone.

    Comment

    • jadjong
      • Oct 2003
      • 654

      #3
      Allen & Heath Xone:92

      Foto:
      http://www.allen-heath.com/AHImages/...top-panel2.jpg

      Comment

      • Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

        #4
        blijft lekker spul dat A&H, ik begrijp wel waarom er hier voor gekozen is
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

        Comment

        • Master ®
          • Nov 2004
          • 96

          #5
          In zijn eerste concert had hij een Dateq Appolo.
          En in dit concert weet ik het niet kan goed een A&H zijn net wat jullie zeggen maar er zijn bijna geen foto,s over te vinden(tenminste echt duidelijke).

          Comment

          • JasperT
            • May 2003
            • 100

            #6
            Er zijn op www.id-t.com zat foto's te vinden.
            En Tiesto heeft volgens mij thuis ook een A&H Xone:92 staan (ben nooit bij hem thuis geweest dus weet het niet met zekerheid).
            Het lijkt me een erg fijne mixer en ik zou er best een thuis willen hebben staan. Geluidskwaliteit schijnt ook zeer ok te zijn.
            Here I am, so what are your 2 other wishes?

            Comment

            • Roeltej
              • May 2001
              • 761

              #7
              xne 92... en in het menu van de dvd is er een denon x1500 te zien (lekker vaag ook)

              heb dvd zo niet bij de hand, maar geloof dat er 2x sl1200 bij stond en 3x cdj1000


              Tiesto in concert 2003 was een Pio djm600 zover ik me kan herinneren...
              Vitality Show

              Comment

              • Bastisito
                • Sep 2004
                • 185

                #8
                Jup, Xone:92. Stond buiten het eerst genoemde ook nog een EFX-500 en een DVJ-1000 bij.
                Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

                Comment

                • Joopknoop
                  • Dec 2004
                  • 78

                  #9
                  Je bedoelt de DVJ-X1, Ik vraag me af of hij die zelf ook heeft hij gebruikt? De VJ die er stond (volgens mij ook die gozer van die coca-cola reclame) had er ook nog 2 staan.

                  Comment

                  • Bastisito
                    • Sep 2004
                    • 185

                    #10
                    Die bedoelde ik ja [:P]
                    Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

                    Comment

                    • bas_geluid
                      • Mar 2001
                      • 56

                      #11
                      Ik heb ook nog even een vraagje,

                      weten er iemand toevallig welke speakers hij als monitor gebruikt?
                      In de video clip lijkt het wel een array systeem, maar dat weet ik niet zeker.

                      zoja is dat dan niet een beetje overdreven????
                      Groeten Bas Geluid

                      There are only 10 types of people in the world:
                      Those who understand binary and those who don't

                      Comment

                      • jozef
                        • Jul 2003
                        • 52

                        #12
                        Goeiedag,

                        Ik was de 7e in nederland met de Xone92 en ik moet zeggen dat ik er tot op de dag van vandaag nog steeds dik verliefd op ben...

                        Alles werkt lekker en klinkt buiten gewoon goed, de filters zijn perfect.

                        Het enige is dat ik hem niet alleen gebruik voor die house meuk (wel lekker) maar juist voor de jaren 70-80 muziek en het werd als onmogelijk beschouwd maar naar veel oefenen is het me toch gelukt.
                        Op feesten is dat een hele leuke reactie van mensen die iets merken en een niet echt dansbaar plaatje word op eens heel dansbaar!

                        Als tiesto er een thuis heeft dan snap ik het wel.

                        Zijn er nog meer mensen die er zelf een hebben? want ik hoor verder maar weinig over het paneeltje.

                        Grtz

                        Comment

                        • jadjong
                          • Oct 2003
                          • 654

                          #13
                          citaat:Geplaatst door jozef


                          Het enige is dat ik hem niet alleen gebruik voor die house meuk (wel lekker) maar juist voor de jaren 70-80 muziek en het werd als onmogelijk beschouwd maar naar veel oefenen is het me toch gelukt.
                          Op feesten is dat een hele leuke reactie van mensen die iets merken en een niet echt dansbaar plaatje word op eens heel dansbaar!
                          Muziek wordt dansbaar door de mengtafel? [?]

                          Comment

                          • jozef
                            • Jul 2003
                            • 52

                            #14

                            Muziek wordt dansbaar door de mengtafel? [?]


                            met de effecten die er op zitten kan je een hele leuke demensie geven aan de betreffende plaat, strakker in de bas of juist slapper. een slow whoop in het hoog enz. met een kleine bewerking krijg je hem dus dansbaarder. snappie?

                            grtz

                            Comment

                            • Dj Nvie
                              • Dec 2004
                              • 155

                              #15
                              ja idd, zou er ook wel een thuis hebben willen staan [8D]
                              maar dat zou dan nog wel ffies sparen worden []
                              Hier staat iets, maar het gaat over niets...

                              Comment

                              Working...