Animeren publiek met gadjets, spelletjes, ....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Master ®
    • Nov 2004
    • 96

Red bull bellen[xx(] en dan?
    lijkt me niet zo,n goed idee
    wat wel leuk is stel je hebt een feest van 100 personen
    dan bestel je 100 flugelflesjes en dan allemaal te gelijk opzuipen hahaha het is maar een idee.

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

100 Flugel flesjes, heb je enig idee wat dat kost?
      Ok, het is geen berg geld maar toch zonde voor een beetje aanmaaklimonade.
      Red Bull komt inderdaad regelmatig met een promotieteam aanzetten, kan nou niet zeggen dat ze het echt super doen.
      Dan vond ik het Flugel team beter met activiteiten als het NK Spoelbakduiken
      We're ready to party, are you?

Comment

• Master ®
        • Nov 2004
        • 96

100 flesjes, een doos kost 50 euro in de slijterij en daar zitten er 50 in dus 2× 50 euro is 100 euro.
        Wat denk je als iedereen lapt 10 euro of zo kan je genoeg activieteiten houden.[}]

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

@ MAster. Hoezo en dan?? Redbull heeft een promoteam, en ik moet eerlijk zeggen (ook @ Ice) Dat wat ik gezien heb wel leuk was.. (mischien een andere gezien als jij).

Dit koste niets zoals ik al gezegt heb maar ik moets redbull op de drankkaart zetten (logies) ik begrijp niet wat er aan deze tip zo verkeerd is?? Ik ben dan benieuwd wat jullie voor een bagger act gezien hebben ven ze.
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Denk je serieus dat dit een leuke activiteit is?
            Wat bedoel je met die 10 euro, naast entree betaald iedereen 10 euro en dan krijgen ze een paar flugels van jou, dream on..
            Ik vind het maar een raar idee om eerlijk te zijn.
            Verzin dan iets origineels a la spelbakduiken.
            Dat is nou echt een activiteit waarvan je zegt: origineel, leuk, er zijn altijd wel gekken die er voor in zijn.
            Nou is het probleem dus dat je zo iets simpels moet verzinnen...
            Wat natuurlijk altijd leuk is, is nummers draaien als: roeien, macarena, ketchup song, eigen alles waar een raar, maar bekend dansje bij zit.

Comment

• Master ®
              • Nov 2004
              • 96

Wat entree, niks entree een feest is meestal gratis voor de bezoeker
              want hij word toch uitgenodigd en geeft dan meestal geld en een kaart.
              Maar goed hier zijn ze niet zo gierig mischien daar wel,
              en als zo,n gek spelletje word voor gesteld doen ze meteen lappen hier
              gewoon voor de gezellig heid[8D] en niet gierig van een ander drinken en niks lappen.

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Oooo, er wordt op de groep 8/brugmug klassenpartijtjes gedoeld.
                Ik dacht toch voor een iets groter publiek, weet ik dat ook weer.

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

passoa heeft/had ook een promo team, Koetje, dropshot, flugel....allemaal ook met promo hooters te verkrijgen...
                  Aankleding en een promoteam is in mijn beleving wat anders dan je act als dj versterken door interactie met je publiek te intensiveren...

Comment

Working...