Animeren publiek met gadjets, spelletjes, ....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VERVALLEN

Animeren publiek met gadjets, spelletjes, ....

Beste collega's,

Binnenkort is het weer zover ... oudejaarsavond. We moeten een oudejaarsbal draaien, en zijn ook van plan buiten met muziek ook met daden het publiek te animeren.
    Wat we al hebben zijn strooien rokjes, hoedjes is allerlei vormen, kleuren, ... maskers, gezichten van Elvis met bijhorende bril,...

Maar .... we willen echt er meer uihalen dan enkel wat "zot" te doen.

We zouden diverse kleine gadjets willen uitdelen waarvoor de mensen een kleine acts of opdracht moeten doen.
    We waren aan het denken aan ... zwarte lingerie bij jong meisjes, jarigen in de zaal, meezingopdrachten, dansjes doen, ...

Hebben jullie verdere tips aub?

OPGELET:

Het moet sfeervol zijn, ambiance zijn, mag wat zot's zijn , ...

Wat doen jullie zoals van spellekes, ...

Laat het ons weten. Met dit topic op J&H weet ik zeker dat we allemaal van elkaar wat kunnen bijleren waardoor feesten enkel beter kunnen verlopen in de toekomst.

De beste groeten,

Frank
  • JBL-QSC-DBX
    • Apr 2003
    • 381

Ha die Frank, ben het zeker met je eens dat we van elkaar kunnen leren door het forum een beetje bij te houden, maar ik hoop niet dat je per definitie bedoelt dat als je je publiek wat vermaakt met dingen zoals je genoemd, je per definitie beter bezig bent?

Hier in de regio zijn een aantal drive-ins zeer aktief met stukjes doen, geintjes, verkleedpartijen enz. Dat is werkelijk wel leuk om te zien. Wij hebben echter bewust de keus gemaakt om dat niet te doen. Enerzijds omdat we daar zelf niets om geven, anderzijds omdat we toch ook vaak van mensen horen dat ze op zoiets niet zitten te wachten. Ook loop je dan het risico dat het toch een beetje een aftreksel wordt van wat je kent op dat gebied..

Dus ieder zijn meug, maar hoop dus niet dat je bedoelt dat hoe gekker je doet, hoe beter je als drive-in bent? (dit is slechts mijn bescheiden mening)

Groeten en succes ermee.
    Timescape.nl

Comment

• pilot
      • Nov 2003
      • 267

Bij mijn drive in is ook juist not done om als de zoveelste met een pruik op te staan,maar het geheel is afhankelijk van het publiek dat je trekt.Ik zal hierdoor een aantal klanten mislopen omdat die hierop zitten te wachten,echter ik heb er ook een hoop klanten bij die dit absoluut niet willen.Met de juiste platenkeuze en zeer gevarieerd te draaien heb ik bereikt wat ik wilde bereiken.
      Op openbare feestjes op bijvoorbeeld campings is zoiets misschien wel leuk en dan zijn er toch altijd wel wat dingen te bedenken:
      Spijkerspel zoals kopspijkers
      Boomstam zagen (liefst met een botte zaag)
      Platen raden
      master-qsc en de rest

Comment

• VERVALLEN

Ok,

dit was nu niet de bedoeling van m'n idee af te breken hoor...

Ok bij een goeie drive is de muziekkeuze / variatie het grootste belang. Dat ge de mensen kunt vermaken met muziek waar ze uit hun dak op gaan. Maar af en toe zo eens een X-traatje erbij ... ge weet wel dat veel mensen dit appreciëren he.

Uiteraard is buiten de muziek ook het licht belangrijk. Want een goede drive in zonder lichten (dus TL licht van de zaal dat blijft branden bijvoorbeeld) is ook maar kil en ongezellig.

Comment

• JBL-QSC-DBX
          • Apr 2003
          • 381

Nee, dat is juist niet wat ik wilde bereiken, zeggen dat het niet in orde is!! Ik probeerde alleen even uit te vogelen of je denkt dat jet per definitie beter bent als je het wel doet, dat lijkt uit je post! Maar verder wens ik je er alle succes mee!
          Timescape.nl

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Jij bedoelt: mensen uit de maat laten dansen, afzeiken voor het overige pubkliek, belonen met een lolly...
            Is soms gewenst. Kan heel leuk zijn, mits goed gebracht en gepresenteerd.
            Het is niet mijn stijl, die spelletjes, maar paar keer Wipneus&Pim gezien, en het is wel een leuke act!

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door ralph

Jij bedoelt: mensen uit de maat laten dansen, afzeiken voor het overige publiek, belonen met een lolly...
              Is soms gewenst. Kan heel leuk zijn, mits goed gebracht en gepresenteerd.
              Het is niet mijn stijl, die spelletjes, maar paar keer Wipneus&Pim gezien, en het is wel een leuke act!

Bedoel je dit negatief Ralph?

Nog andere mensen met schitterende ideeën aub? Of zijn jullie niet zo'n showgastjes met acts en ....[8D]

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4516

Of dit kan en leuk is. Is geheel en al afhankelijk van de DJ.

De ene heeft de lach aan zijn kont hangen en de andere zal altijd irritant worden gevonden. Als je het kan dan geeft het enorm meerwaarde. Maar regel 1 is dat je naturel moet komen. Je kan niet ineens beslissen dat je zo een act moet gaan doen. Dan is het eigelijk al zeker geforceert leuk doen en niet leuk zijn.
                lekker belangrijk!

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

2 LJ-Martin: mensen afzeiken hoeft niet perse negatief te zijn, Mental Theo...wereldberoemd in heel NL doet niet anders en is toch wel aardig populair...

Comment

• Master ®
                    • Nov 2004
                    • 96

Hahaha ik heb laatst een keer moetten draaien
                    en toen hadden ze met z,n alle gelapt(geld) en toen een stripper laten komen dat kan nartuurlijk ook[] en iedereen vond het geweldig.

Comment

• VERVALLEN

Zo'n dingen zij gewoon 'fun' [8D]

Comment

• Master ®
                        • Nov 2004
                        • 96

Ja maar kost ook wat 160 euro voor een half uur alleen ff een stripper laten komen en die je dan ook nog is een hals band omdoet
                        en dan je uit een hondevoer bak laat drinken [] lol

Comment

• jens
                          • Aug 2004
                          • 1066

ik vind zo ie zo dat al die gekkigheid de avond niet moet overheersen.....je ken beter 1 of 2 x op de avond wat spectaculairs verzinnen dan dat je 10 x op de avond een t shirt weg geef ofzo....
                          (behalve als je een feest draait met promotie doeleinden dan moet dat juist maar dan weet het publiek het van te voren)

Comment

• dj_lucv
                            • Aug 2001
                            • 616

Heel simpel misschien maar iets wat licht geeft uitdelen doet het altijd goed. Zeker als je het allemaal goed timed, dus bij bijvoorbeeld als sterren aan de hemel staan als het publiek dat kan waarderen uiteraard.

Comment

• Upgrading your system
                              • May 2003
                              • 1684

druk feest?

als er veel mensen komen moet je eens met RED BULL bellen, die hebben voor ons ook al eens wat geregeld. zal eens kijke of ik hier foto's van heb.

wij betaalden uiteindelik niets, moesten alleen wel redbull bij de drankjes op de lijst zetten :-)
                              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...