Cd blijft aan de magneet hangen.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aron
    • Jun 2004
    • 27

Cd blijft aan de magneet hangen.

Ik heb 2 Numark cd-spelers ( een cdn-34 en een cdn-22 )die nu een jaartje of 5 oud zijn. Nu heb ik bij beide hetzelfde probleem. Soms wil de lade niet openen omdat de magneet aan het motortje blijft plakken, soms blijft de cd aan de magneet plakken en soms schuift daardoor de cd naar achteren waardoor deze vervolgens vast blijft zitten en de cdspeler weer open geschroefd kan worden.
    Nu heb ik al geprobeerd de magneet een fractie hoger te leggen waardoor deze niet meer eraan blijft plakken, dit werkt maar nu komt de cd niet op snelheid.

Nu vroeg ik me af of iemand dit wel eens heeft gehad en hiervoor een huis-tuin en keuken oplossing voor heeft. Nieuwe lades zijn ze eigenlijk niet waard dus als ik ze nog een tijd kan laten draaien zou dat leuk zijn.
  • paulheu
    • Oct 2003
    • 156

Gewoon nieuwe loopwerken erin en klaar.. tenzij je aan een andere speler wil..

Comment

• aron
      • Jun 2004
      • 27

Dat had ik ook al bedacht..... Maar de vraag is of hier niet een goedkopere oplossing voor is.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Onderwerp gemoved naar drive-in show forum, cd speler heeft bizar weinig met live te maken
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Master ®
          • Nov 2004
          • 96

Hmmm Cdn 34 en Cdn 22 allebij verkopen want ze zijn TE oud
          en koop een goeie van numark terug.
          Want om nog aan 2 cd spelers van 5 jaar oud te gaan schroeven heeft
          ook weinig zin en daarbij somige onderdelen zijn mischien niet eens meer leverbaar mischien dat numark allemaal de zelfde loopwerken heeft dat weet ik niet maar de Cdn 34 is niet meer leverbaar
          de 22 wel mischien dat je daar nog wel onderdelen van kunt bestellen.

Of als je cd blijft hange een wattestaafje pakken en dan pure alcohol
          erop en dan fftjes over de laser gaan is ie zo schoon.

M.v.g. Roy

Comment

• Dave
            • Jan 2001
            • 757

Loopwerken zijn nog wel te vinden, zoveel verschillende loopwerken zijn er nu ook weer niet.
            Schoonmaken van de spindel, heb je dat al geprobeerd?
            U x I = Boem.

Comment

• aron
              • Jun 2004
              • 27

ik heb de spoelen schoongemaakt, dit werkt enigzins, maar niet perfect. Zullen dus toch nieuwe lades worden....

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Ik zou je ook lekker in de wilgen hangen, kijk of je een tweedehands loopwerkje op de kop kan tikken en ruil ze in of ruil ze zo in. paar centen erbij en dan kan je weer jaren vooruit, het is jammer maar is niet anders..

Natuurlijk kan je ze wel opknappen, dat lijkt me geen probleem, maar de vrag is of het de moeite dan nog loont
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Master ®
                  • Nov 2004
                  • 96

Ik had even geinformeert bij de dealer maar die konde de loopwerken
                  van de 34 NIET meer aankomen van de 22 wel maar die word ook nog steeds gemaakt.
                  Dus mischien net wat hier boven word gezecht weet je nog iets op de kop te tikken of je koopt een 2de handse 34 mischien verkoopt iemand die nog wie weet verder nog succes met de zoektocht[8D].

Comment

Working...