Ik heb 2 Numark cd-spelers ( een cdn-34 en een cdn-22 )die nu een jaartje of 5 oud zijn. Nu heb ik bij beide hetzelfde probleem. Soms wil de lade niet openen omdat de magneet aan het motortje blijft plakken, soms blijft de cd aan de magneet plakken en soms schuift daardoor de cd naar achteren waardoor deze vervolgens vast blijft zitten en de cdspeler weer open geschroefd kan worden.
Nu heb ik al geprobeerd de magneet een fractie hoger te leggen waardoor deze niet meer eraan blijft plakken, dit werkt maar nu komt de cd niet op snelheid.
Nu vroeg ik me af of iemand dit wel eens heeft gehad en hiervoor een huis-tuin en keuken oplossing voor heeft. Nieuwe lades zijn ze eigenlijk niet waard dus als ik ze nog een tijd kan laten draaien zou dat leuk zijn.
Nu heb ik al geprobeerd de magneet een fractie hoger te leggen waardoor deze niet meer eraan blijft plakken, dit werkt maar nu komt de cd niet op snelheid.
Nu vroeg ik me af of iemand dit wel eens heeft gehad en hiervoor een huis-tuin en keuken oplossing voor heeft. Nieuwe lades zijn ze eigenlijk niet waard dus als ik ze nog een tijd kan laten draaien zou dat leuk zijn.

Comment