Denon S 3000

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Heb hier vanavond nou 2 cdj800's staan en 2 denon s3000's om te testen...

maar die dingen kunnen weg hoor... Tegenover de pioneers echt prutsdingen.
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Master ®
      • Nov 2004
      • 96

Ik heb nou een laptop gekocht maar wat voor DJ progamma moet ik erop
      zetten en kan ik deze ook verbinden met een Denon S3000[?]

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

2 FiestaLJ: Ik kan het me voorstellen dat je de Pioneer verkiest boven de Denon, dat is jouw
        mening, maar om te zeggen dat het 'prutsdingen' zijn vind ik te ver gaan.
        Beargumenteer is wat er zo slecht aan is in jouw ogen dan. Ik denk dat vele dj's het niet met jou eens zullen zijn (en ook een hele hoop wel)

2 Master ®: welk dj-programma je op je laptop moet zetten is alweer afhankelijk van wat jij lekker vindt draaien? Ook je financieen spelen een rol aangezien er nogal veel verschil in prijsklasse zit. Persoonlijk zweer ik bij BPM-studio (kost uit m'n hooft rond de 700euro toch?) hierbij is ook een controller leverbaar (rond de 1000euro?). Er zijn ook programma's beschikbaar voor het afspelen van mp3s voor heel wat minder geld.

Waar je ook nog over kunt denken is dat wat nu wat meer in opkomst is: Dat je met mp3s draait maar je vinyl als het ware gebruikt om het te draaien. Een soort interface die je platenspeler gebruikt als 'speler' .
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

En de nieuwe Technics?? is dat geen optie??
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Master ®
            • Nov 2004
            • 96

Hmm ja BPM heb ik al[] ergens vandaan geplukt ik heb nu BPM studio 4 prof.
            En een technics is das gewoon een domme reactie maar goed een technics kost meen ik 1100 euro en de S3000 en de cdj 800 licht zo rond de 6 7 honderd euro.
            Maar nog een vraag kan je met een laptop en BPM studio je muziek naar je Denon s 3000 sturen of gaat daat niet.

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

citaat:Geplaatst door Master ®

Ik heb nou een laptop gekocht maar wat voor DJ progamma moet ik erop
              zetten en kan ik deze ook verbinden met een Denon S3000[?]
              PCDJ Red/Blue VRM...beiden tot 1 januari voor zeer weinig te krijgen (Zelfs met controller erbij ist gewoon goedkoop)

zeker als je het professioneel wil gebruiken (buiten de slaapkamer) zou ik zeker zorgen voor legale software.

Over BPM studio is verder zat te vinden op dit forum, even zoeken dus...

Hier komt slotje op, omdat et verder niet echt meer ergens over gaat... van laptop naar cd speler [|)]
              Vitality Show

Comment

Working...