Advies gezocht installatie basisschool

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

citaat:Geplaatst door Master ®

maarja dat laat ze aan hun zelf maar over
    maar die numark cdn 22 is die 70 euro goedkoper
    als de cdn 35 [}]
    uhm... ik dacht toch dat de cdn 35- 399. euro kost
    en dan scheelt het geen 70 euro
    maar een paar tientjes
    en daarbij de cdn 22 is een beetje uit de mode
    de cdn 35 is nieuw en populair

daarom heb ik dat getypt
    hij wil alleen informatie en tips
    wat hij het beste kan kopen
    1. cdn 35 is inderdaad 399 euro, heb de cdn 22 al zien staan voor 333 euro. (ok is geen 70, is 66 euro, maar heb ook niet verder gezocht heb gewoon de eerste website gepakt die ik gevonden heb.)
    2. denk je dat een school wat geeft om populair en de nieuwste apparatuur ? nee, het gaat voor de beste keus voor het minste geld. Daarom heb ik dat getypt, omdat hij naar mijn mening het beste dat kan kopen, zodat hij zo goedkoop mogelijk uitkomt. Ook al red je het niet met een besparing van 70 euro op de 1000 uit te komen, je komt er wel weer dichter bij.
    Is weer terug !

Comment

• Ideedeluxe
      • Sep 2002
      • 84

citaat:Geplaatst door DjFlo

citaat:Geplaatst door Ideedeluxe
      Daar gebruiken ze geen dubbele cd speler. Daar zie ik het nut trouwens ook niet echt van in. Hoe vaak heb je de tweede lade nodig ?
      De topic starter zegt wel dat het ook voor discofeestjes word gebruikt. Dan lijkt me het toch handig om een 2de lade te hebben

groeten

floris
      Kinderen op een basisschool zijn al gauw tevreden. Ze zullen je echt niet kwalijk nemen, dat er een stukje stilte zit tussen twee nummers. Vooral niet, wanneer ze de muziek zelf uitzoeken. Het is een utopie om te geloven dat op en basischool waar ze een disco geven ook daadwerkelijk gemixt wordt....(Ok, misschien enige uitzonderingen daargelaten.)

Waarom komt de K115 in mijn verhaal voor? Ik kwam hem tegen voor een prijs waarvoor ik hem niet kon laten staan, Men is er tevreden over, het is al een hele verbetering met wat ze daarvoor gebruikten. Mijn advies blijft: ga niet beneden de K serie. En dan, zoals Ralph al zegt, het liefst de K-112. Een draadloze mic lijkt me ietwat een overbodige luxe, pas als de basis staat, zou ik er nog eens goed over nadenken of je een prijs van minimaal 250 euro financieel kunt verdedigen, als basischool zijnde. Men zit vaak technisch niet op een dusdanig niveau dat ze ook het onderste uit de apparatuur halen. Misschien is het beste advies dan nogwel: KIS, Keep it simple, zodat iedereen weet hoe de apparatuur te bedienen is.

John
      When I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!

Comment

• xxxfpnxxx
        • Jun 2006
        • 92

Ik zag dat ze laatst bij f**db**k een phonic setje in de aanbieding hadden. een actieve phonic mixer (type weet ik niet zo) iig 6 mono 4 stereo. en dan 2 phonic impression 15 speakers erbij, dit is natuurlijk geen topspul maar het is denk ik voor een basisschool genoeg. en natuurlijk niet onbelangrijk voor dit de prijs van dit setje bij elkaar was 660 euro, ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben maar het is zo

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 650

Is het misschien mogelijk om voor de basisschool tweedehands materiaal te overwegen? Vaak zijn er bedrijven die regelmatig van spullen wisselen en zitten er bijzonder leuke dingen tussen. Bij sommigen is het zelfs met bon te krijgen.

Als je voor 2ehands kan gaan heb je als voordeel dat je een hele leuke basisset kan samenstellen voor dit geld.
          Nadeel is dat je wel verstand van zaken moet hebben bij de aankoop en evt. garantie niet hebt.

Zo zie je maar weer "ieder voordeel heb z'n nadeel" zoals een groot voetbalkenner eens zei.

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Ik neem aan dat die basisschool na 2 jaar wel wat gevonden heeft...
            We're ready to party, are you?

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 650

Originally posted by DJ.T
              Oooops ???

Comment

• xxxfpnxxx
                • Jun 2006
                • 92

Originally posted by DJ.T
                nou ja je weet het nooit he

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

zijn mischien alweer aan een nieuwe set toe

het is idd wel is opletten met die oude onderwerpen

Comment

Working...