Numark CDN-35 als spoed vervanger voor CD-260CDG

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ RoP en LJ WouT
    • Nov 2002
    • 120

Numark CDN-35 als spoed vervanger voor CD-260CDG

gegroet,

Ik heb de komende maanden heel wat fuifjes opstaan met mn drive in.. maar het probleem is dat die drive in een CD-260CDG van img stage line bevat en die doet het helemaal niet meer naar behoren :
    Uiterst trage start, krijgt niet alle cd's gelezen ( wat betreft 1 kant ) ja kan 3-4 keer van je cue punt vertrekken maar de 5de keer mag je 5 sec wachten voor hij weet waar je ook weer precies zat.
    Daarom wou ik als snel en goedkoop alternatief een numark CDN-35 in de plaats steken. Waarom niet duurder? over een half jaartje wordt de volledige drive in vervangen. Huren is ook geen optie omdat me dat over die periode duurder gaat uitkomen dan 400€ .

zit ik met deze cd speler in het zelfde schuitje of gaat hij het beter uithouden dan de stage line?

alvast bedankt !
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

De numark gaat het absoluut beter doen dan de stageline. Zijn kwalitatief goede dingen, zeker voor dat geld. Heb nu een CDN-18 (is al weer een paar jaar oud, dat wel) liggen die eens even aan het schoonmaken ben en ook van binnen ziet het er erg netjes uit.

Absoluut een speler met een van de betere prijs/kwaliteit verhoudingen.
    Is weer terug !

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

waarom geen Tascam CDX1500 is ook een goede speler en van goede kwaliteit.

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

Tascam zit afaik nog altijd 200 euro boven de prijs van de Numark...

Maar... je wil over een tijdje je hele drive-in gaan vervangen, waarom niet meteen een goede speler, die je dan kan houden ? Dadelijk geef je 2x geld uit.
        Vitality Show

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

tascam kost 485 en de Numark ( CDN30 ) 400 ?? Prijs van de 35 weet ik niet Maar ik geloof dat de 35 de nieuwe uitvoering was van de 30 ??
          kan het ook verkeerd hebben

Persoonlijk vindt ik de Tascam net iets beter qua kwaliteit dan Numark.

Maar goed dat is ieder voor zich.

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

cdn35 winkelprijs rond de 350-400 euro
            tascam rond de 550-600
            Vitality Show

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
              • Nov 2002
              • 120

Ik volg nu avondschool bedrijfsbeheer en ga over een klein half jaar mezelf aanmelden bij een ondernemingsloket.. Dat brengt met zich mee dat ik een BTW nr krijg en dus ook mijn onkosten BTW aftrekbaar zijn. Moest ik nu een hele dure kopen dan heb ik gewoonweg veel te veel betaald.
              Een simpele numark van een half jaar brengt dan ook nog geld op als occasie.
              maar dit is een redenering zeg me als ik fout zit!
              alvast bedankt voor de reacties.
              Hoe zit het met service achteraf bij numark of tascam ?

En hoe komt het dat ik op de site van numark
              www.numark.comniets terug vind van de cdn-35 ? is dit type nr enkel hier gebruikt ?

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

Echter staat de CDN-35 nog wel op www.numark.nl .
                Is weer terug !

Comment

• Roeltej
                  • May 2001
                  • 761

Wat ik te horen kreeg is dat je achteraf bij de belasting alsnog facturen in kon leveren van gekochte materialen... om zo die btw terug te krijgen.
                  Dan zou een duurdere speler natuurlijk ook mooi zijn.

Hoe het precies zit weet ik niet (wil et zelf ook wel weten aangezien we onszelf binnenkort ook in willen schrijven)
                  Vitality Show

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Roel, heb je misschien een link waar die informatie staat?
                    Ik heb dit nog niet eerder gehoord en om te voorkomen dat het zo'n ''van horen zeggen''-verhaal wordt lijkt een linkje me wel mooi.
                    Ik zou wel willen weten hoe oud de spullen mogen zijn waar je je BTW dan nog van terug kan vragen en of je wel het volle bedrag krijgt.
                    Ik bewaar al mijn facturen en dat zou toch weer een berg geld opleveren.
                    Een paar duizend euro extra is nooit weg, we zitten al een tijd te aarzelen om ons in te schrijven.
                    We're ready to party, are you?

Comment

• Roeltej
                      • May 2001
                      • 761

Tis 'van horen zeggen', wel van meerdere personen, maar lijkt me iig wel dat er iemand op het forum rondloopt die hier meer over kan vertellen, zeker omdat ik het zelf ook wel even goed wil weten.
                      Vitality Show

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
                        • Nov 2002
                        • 120

moest het zijn dat je het achteraf alsnog zou kunnen aangeven twijfel ik geen moment om ineens een degelijke te kopen. .
                        Denon dan ? of pioneer ?

Ik dacht dat de tijd van afschrijven wordt bepaald aan de hand van wat je gekocht hebt. bij een PC is dat bijvoorbeeld 3 jaar.
                        Pas daarna kan je een nieuwe aankopen waar BTW volledig aftrekbaar van is.

moest hier niet direct een antwoord op komen zal ik het vragen aan mijn leraar.

Comment

• Master ®
                          • Nov 2004
                          • 96

of een gemini cdx 402 s
                          hier een linkje maar dan moet je wel de zilvere nemen
                          deze is nu flink in prijs verlaagt

veel succes

Comment

Working...